Det kom jeg til :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
10 svar
9 synes godt om
5. oktober 2015

*Agnete*

Har Idag fået lagt et super flot 8 cellet æg op . Og har til aften vildt ondt i halsen , så jeg snuppede en Zyx halstablet . Læste først bagefter at gravide ikke måtte indtage dem !!! Har det så skidt med det nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

Lisbeth1985

Roooooooolig nu!! Det tager ægget ingen skade af sålænge,at det kun er en enkelt! God bedring :-)

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Mullesmith

*Agnete* skriver:

Har Idag fået lagt et super flot 8 cellet æg op . Og har til aften vildt ondt i halsen , så jeg snuppede en Zyx halstablet . Læste først bagefter at gravide ikke måtte indtage dem !!! Har det så skidt med det nu

Det går nok nu nok  du skal ikke bekymre dig. Jeg har både taget to ipren og drukket mig fuld (inden jeg vidste jeg var gravid) . Men har en frisk lille gut derinde og er i uge 22. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min første dreng er lavet i 4. Forsøg med mikroinsimination. Alle sundhedregler blev holdt til punkt og prikke. Min nr. 2 kom helt naturligt. Blev til i sommerferien hvor der blev drukket til den store guldmedalje. jeg har to skønne, smukke og dejlige børn. Det skal du også nok få!

Anmeld Citér

5. oktober 2015

S*DD

*Agnete* skriver:

Jeg tog ipren flere dage i træk lige inden jeg fandt ud af jeg er gravid. Så bare Ro på.. Det var jo bare en enkel. 

Der er jo også mange som har drukket sig fuld inden de fandt ud af de var gravide, og det siger lægerne ikke skader. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

moaren

Du kan være ganske rolig 

Mængden af stof du optager i blodbanen efter en enkelt zyx er ualmindelig lille, så det skal du ikke tænke mere på 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Mette0105

lige efter jeg fik sat æg op havde jeg mega tandpine og proppede mig med smertestillende og fik lavet en rodbehandling og kom på pencilen . Og er idag 10 uger henne :-)

Anmeld Citér

6. oktober 2015

*Agnete*

Årh tusind tak for alle jeres svar . Det er fanatisk i har givet jer tid . 

Ligger Idag med bihulebetændelse og halsbetændelse . Så almindelig halspastiller og varmt at drikke :-)

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Lisbeth1985

*Agnete* skriver:

Årh tusind tak for alle jeres svar . Det er fanatisk i har givet jer tid . 

Ligger Idag med bihulebetændelse og halsbetændelse . Så almindelig halspastiller og varmt at drikke :-)

God bedring :-)

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Mor1986

*Agnete* skriver:

Det skal du ikke tænke på, jeg tog hexocian med min første og det måtte mam bestemt ikke. Jeg tror jeg havde taget dem i en uge. Men ingen steder stod der at gravide ikke måtte. Og ingen skade er sket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.