Tur til Paris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2015

TNBC

Godaften alle sammen

Jer der har været i Paris..

Hvad havde i med at lommepenge? Og hvor meget brugte i??

Og hvor boede i? Kan I anbefale et godt og gerne billigt sted, der ikke er langt fra centrum?

Jeg skal være der i omkring 2dage, og skal nok mest bare shoppe og være mig selv.

Tak på forhånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

ninibadini

Jeg har tit været i Paris, det er bare en skøn by!

Langt de fleste steder kan man betale med visakort i butikkerne, så jeg plejer ikke at have så mange lommepenge med.

Vil bare sige, at det er ekstremt dyrt at bo i Paris, nok en af de dyreste i Europa. Og hvis det skal være billigt, skal du i hvert fald ikke bo inde i centrum, her kommer du nemt af med 2000 pr nat for et alm. hotel. Men metroen er meget effektiv og forgrenet, så du kunne overveje at bo lidt længere ude, så kan du få det lidt billigere. Hvis prisen ikke er så afgørende, er det virkelig dejligt i latinerkvarteret/ Saint Germain. Du kan nok også få nogle billigere hoteller ved Montmartre, men det er et lidt mere broget kvarter, og man risikerer at bo et sted med meget gadelarm.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

TNBC

ninibadini skriver:

Jeg har tit været i Paris, det er bare en skøn by!

Langt de fleste steder kan man betale med visakort i butikkerne, så jeg plejer ikke at have så mange lommepenge med.

Vil bare sige, at det er ekstremt dyrt at bo i Paris, nok en af de dyreste i Europa. Og hvis det skal være billigt, skal du i hvert fald ikke bo inde i centrum, her kommer du nemt af med 2000 pr nat for et alm. hotel. Men metroen er meget effektiv og forgrenet, så du kunne overveje at bo lidt længere ude, så kan du få det lidt billigere. Hvis prisen ikke er så afgørende, er det virkelig dejligt i latinerkvarteret/ Saint Germain. Du kan nok også få nogle billigere hoteller ved Montmartre, men det er et lidt mere broget kvarter, og man risikerer at bo et sted med meget gadelarm.

Tak for svar. Jeg kommer også til at være på visakort, men det er fordi jeg skal have overført penge, så jeg tænker hvor meget jeg skal be om

Ja, jeg har ikke tænkt mig at bo i Centrum, har set på nogle hostel, men det er så svært at se hvilke der er gode og hvilke der er dårlige.

Gadelarm er jeg ligeglad med, skal nok falde i søvn.

Jeg har også fundet nogle ved montmatre, kan bare som sagt ikke finde ud af hvilke der er gode.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

ninibadini

Tak for svar. Jeg kommer også til at være på visakort, men det er fordi jeg skal have overført penge, så jeg tænker hvor meget jeg skal be om

Ja, jeg har ikke tænkt mig at bo i Centrum, har set på nogle hostel, men det er så svært at se hvilke der er gode og hvilke der er dårlige.

Gadelarm er jeg ligeglad med, skal nok falde i søvn.

Jeg har også fundet nogle ved montmatre, kan bare som sagt ikke finde ud af hvilke der er gode.

Har du prøvet tripadvisor? Jeg synes den er meget troværdig når jeg skal finde ud af om et hotel er godt eller skidt.

Montmartre er ret hyggeligt de fleste steder, men som sagt også ret snusket nogle steder, især tæt på der hvor Moulin Rouge ligger. Kommer du længere op mod kirken (sacre coeur) er det bedre.

Hvor meget du skal overføre kommer jo helt an på hvilket shoppehumør du er i

Anmeld Citér

5. oktober 2015

TNBC

ninibadini skriver:

Har du prøvet tripadvisor? Jeg synes den er meget troværdig når jeg skal finde ud af om et hotel er godt eller skidt.

Montmartre er ret hyggeligt de fleste steder, men som sagt også ret snusket nogle steder, især tæt på der hvor Moulin Rouge ligger. Kommer du længere op mod kirken (sacre coeur) er det bedre.

Hvor meget du skal overføre kommer jo helt an på hvilket shoppehumør du er i

Tak... Nej, den havde jeg ikke lige tænkt på..

Ja, jeg ved det handler om hvilket humør jeg er i.. Men det ved jeg ikke endnu... Jeg ved bare at jeg skal se nogle ting, og så selvfølgelig shoppe lidt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.