Jag i skede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2015

Anonym trådstarter

Er der andre herinde som oplever jag der kommer og går i selve skeden? Det varer som regel få sekunder men kan ikke regne ud hvorfor det sker. Jeg er gravid i uge 14.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Er der andre herinde som oplever jag der kommer og går i selve skeden? Det varer som regel få sekunder men kan ikke regne ud hvorfor det sker. Jeg er gravid i uge 14.

Det er ligamenssmerter . De kan godt blive rigtig lede, og de kan også være stille og rolige havde dem også

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Det er ligamenssmerter . De kan godt blive rigtig lede, og de kan også være stille og rolige havde dem også

Åh okay. Jeg har haft en del ligamentsmerter, som dog har siddet i lysken, hvorimod dette mere føles som skamlæberne eller måske Urinrøret

Anmeld Citér

5. oktober 2015

CH2012

Anonym skriver:

Åh okay. Jeg har haft en del ligamentsmerter, som dog har siddet i lysken, hvorimod dette mere føles som skamlæberne eller måske Urinrøret

Ja, det er ligamentsmerter og de kan godt føles lidt forskelligt.

Jeg oplever også både smerter/jag ved skambenet, lysken, og andre steder i underlivet. Nogle gange gør det ret ondt - andre gange er det ikk så slemt.

Jeg er gravid i 15. Uge.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

tumle

Anonym skriver:

Jeps jeg oplever det også indimellem og jeg er ikke gravid. ��

Ved ikke lige helt hvorfor at det sker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.