operation af hæmorider, narkose og amning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2015

Anonym

Kun1somMIG skriver:

Du må rigtig gerne opdatere med hvordan det er gået for har også nogle siddende som ikke går væk af sig selv men jeg er for bange for en operation så lever med smerten...

men hvis i kan, kan jeg vel også 

Held og lykke med operationen :-)

Prøv evt at købe enebærsalve hos en helseforretning. Jeg købte det og tror sørme det har gjort en forskel. Det lugter lidt (kraftigt) af enebær, skal bruges hver gang du har været på toilettet. Det minder om vaseline. Mine rifter og hæmorider forsvandt mere eller mindre i løbet af ganske få dag...under en uge i hvert fald. Det koster ca 70 kr såvidt jeg husker. Jeg vil i hvert bruge det igen hvis de titter frem igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Kun1somMIG skriver:

Ej hvordan er det gået???

Du har været i mine tanker hele dagen

Hvor er du sød 

det gik fint men har ondt nu her bagefter og føler at man skal på toilettet hele tiden. Fik det lavet med en ny metode hvor de snører sammen inde i endetarmen og jeg havde 5 hæmorider de har snøret op... 

Får smertestillende som hjælper men skal malke ud og smide det væk når jeg tager dem så trækker den så længe som muligt, så jeg også kan amme indimellem.. 

Men jeg kan se, indtil videre, at det ser fint ud dernede skal til kontrol om 8 uger. Selve operationen tog 45 min... Men jeg var længe om at kunne tisse, inden jeg måtte komme hjem..  

Håber det bliver godt når det værste lige har lagt sig.. 

Men der er vist flere måder at fjerne hæmorider på, tror jeg... 

Tak for tankerne og undskyld jeg først skrev nu men har været lidt ramt 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Kun1somMIG

Inger skriver:

Hvor er du sød 

det gik fint men har ondt nu her bagefter og føler at man skal på toilettet hele tiden. Fik det lavet med en ny metode hvor de snører sammen inde i endetarmen og jeg havde 5 hæmorider de har snøret op... 

Får smertestillende som hjælper men skal malke ud og smide det væk når jeg tager dem så trækker den så længe som muligt, så jeg også kan amme indimellem.. 

Men jeg kan se, indtil videre, at det ser fint ud dernede skal til kontrol om 8 uger. Selve operationen tog 45 min... Men jeg var længe om at kunne tisse, inden jeg måtte komme hjem..  

Håber det bliver godt når det værste lige har lagt sig.. 

Men der er vist flere måder at fjerne hæmorider på, tror jeg... 

Tak for tankerne og undskyld jeg først skrev nu men har været lidt ramt 

Jeg må vist hellere samle mod til 

Har bare lige en baby der skal melde sin ankomst først...

Rigtig god bedring 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Kun1somMIG skriver:

Jeg må vist hellere samle mod til 

Har bare lige en baby der skal melde sin ankomst først...

Rigtig god bedring 

Ja baby skal jo ud først men mine kom også af at føde, oveni dem jeg fik under graviditeten... 

Men se hvordan det ser ud når du har født måske kan det klares med piller og creme det kunne mine første gang 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Kun1somMIG

Anonym skriver:

Prøv evt at købe enebærsalve hos en helseforretning. Jeg købte det og tror sørme det har gjort en forskel. Det lugter lidt (kraftigt) af enebær, skal bruges hver gang du har været på toilettet. Det minder om vaseline. Mine rifter og hæmorider forsvandt mere eller mindre i løbet af ganske få dag...under en uge i hvert fald. Det koster ca 70 kr såvidt jeg husker. Jeg vil i hvert bruge det igen hvis de titter frem igen.

Mine er tilbage fra da jeg var gravid med min datter i 2004 så intet andet end operation er muligt... Det er hvad min læge siger 

Men tak for rådet 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Kun1somMIG

Inger skriver:

Ja baby skal jo ud først men mine kom også af at føde, oveni dem jeg fik under graviditeten... 

Men se hvordan det ser ud når du har født måske kan det klares med piller og creme det kunne mine første gang 

Løbet for cremer og piller er kørt ifølge min læge så mod er hvad der skal til...

Nøj jeg er en kylling hvad det her angår 

Men tusind tak for din opdatering. Den har faktisk givet mig lidt mod 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Kun1somMIG skriver:

Løbet for cremer og piller er kørt ifølge min læge så mod er hvad der skal til...

Nøj jeg er en kylling hvad det her angår 

Men tusind tak for din opdatering. Den har faktisk givet mig lidt mod 

Okay så kan jeg godt se at det er mod der skal til...  

Jeg har det bestemt ikke sjovt lige nu, men væk skulle de og det bliver jo godt igen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.