14+4 mærker ingenting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle... 

Hm sidder her til aften og undre mig over at slet ikke kan mærke noget til min graviditet kun meget Lidt ømme bryster, men slet ikke noget i forhold til hvad de har været... 

Er der andre der har prøvet ikle at have nogle symptomer omkring den her tid?  Og bare føle sig helt Normalt ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

Bebe89

Jeg havde heller ikke rigtigt nogle symptomer, og jeg er 34+5 nu med en meget livlig baby! 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Anonym trådstarter

Bebe89 skriver:

Jeg havde heller ikke rigtigt nogle symptomer, og jeg er 34+5 nu med en meget livlig baby! 

Føles bare så uvirkeligt når man intet mærker 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Mullesmith

Anonym skriver:

Føles bare så uvirkeligt når man intet mærker 

Har hele tiden haft ondt i bækken, men ellers kan jeg stadig have dage hvor jeg intet mærker og føler mig "normal"  er i uge 22.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hej alle... 

Hm sidder her til aften og undre mig over at slet ikke kan mærke noget til min graviditet kun meget Lidt ømme bryster, men slet ikke noget i forhold til hvad de har været... 

Er der andre der har prøvet ikle at have nogle symptomer omkring den her tid?  Og bare føle sig helt Normalt ?? 

Jeg mærkede absolut heller intet.

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Jeg mærkede absolut heller intet.

Mærkeligt 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

L-Mortil3

Er nu 18 uger henne, og det eneste symptom er stoppet næse hehe... Er dog lige begyndt at mærke lidt liv ! 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Er nu 18 uger henne, og det eneste symptom er stoppet næse hehe... Er dog lige begyndt at mærke lidt liv ! 

Jeg har også fået mig en stoppet næse 

Anmeld Citér

6. oktober 2015

ung-mor-2014

Har aldrig haft syntomer, lagde først mærke til noget da hende den lille begyndte at sparke

Anmeld Citér

6. oktober 2015

MortilM

Helt normalt - jeg havde heller ikke de vilde symptomer og man kunne ikke se det maven bule ud før jeg var langt henne. Var meget bekymret indtil jeg begyndte at mærke liv (omkring uge 20.) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.