Hej :-)
Kan se at i fraråder gravide at vinterbade, men hvornår gælder det fra...? Vandet er pt ca. 12 grader, det vel ok...? eller..? Er det først når vandet bliver koldere at i fraråder det...? Hilsen en entusiastisk vinterbader :-)
Karinas svar
Kære entusiastiske vinterbader
Jeg ved ikke hvem der fraråder vinterbadning, og mit svar er udelukkende 'for egen regning';-)
Mit udgangspunkt er, at det er din krop, din baby og dit valg, og at du med sund fornuft selv ved hvad der er godt for dig.
Hvis du er vant til at vinterbade, allerede efterårs-bader og er sund og rask kan jeg ikke se nogen grund til at du skal afholde dig fra vinterbadning som gravid.
Jeg har set film med vinterbadende russiske gravide kvinder som havde det strålende.
Hvis du lytter til din krops signaler og føler dig godt tilpas, så kan det vel også komme baby til gode!?
Hvis du begynder at føle ubehag eller du på anden måde fornemmer det ikke længere er godt, så må du jo respektere det og stoppe.
Jeg ønsker dig en skøn og glædesfyldt graviditet både i og uden for vandet
kærlige hilsner, Karina Isolde
Karina tilbyder alternativ fødselsforberedelse med udgangspunkt i den sunde og naturlige fødsel som individuelle forløb i Gentofte og privat, hold og workshops i København og fødselshjælp i Københavnsområdet.
Se Karinas hjemmeside: TrygFoedsel.dk - her kan du også tilmelde dig nyhedsbrevet og få "3 tips til en tryg fødselsoplevelse" ganske gratis.
Anmeld
Citér