Farve barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
9 svar
2 synes godt om
5. oktober 2015

Mullesmith

Hej 

har købt en brugt Oddervogn, den var helt sort da jeg købte den, men da jeg begynder at vaske den af så dukker der blå kanter op! Har sprittet af og af men kan ikke fjerne alt sprittusch så kanterne er nu sådan lidt støvet turkis. Noget af det sorte er også falmet deromkring hvor jeg har haft sprit på, tror i jeg kan farve det sorte med en tekstiltush??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

MorDk

Har sælger intet nævnt? Jeg ville brokke mig. Ja jeg ved det er svært... Men jeg ville ikke finde mig sådan noget. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Mullesmith

MorDk skriver:

Har sælger intet nævnt? Jeg ville brokke mig. Ja jeg ved det er svært... Men jeg ville ikke finde mig sådan noget. 

Sælger har intet nævnt, har prøvet at kontakte men der er som forventet ingen svar 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

MorDk

Mullesmith skriver:

Sælger har intet nævnt, har prøvet at kontakte men der er som forventet ingen svar 

Hvor er det bare ærgeligt altså! 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Mullesmith

MorDk skriver:

Sælger har intet nævnt og svare heller ikke. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Mullesmith

MorDk skriver:

Hvor er det bare ærgeligt altså! 

Ja, men hvordan kan jeg gøre den fin?  Tænker jeg bare laderde blå kanter være og så bare prøver med sort tekstiltush? Ellers skal jeg prøve at finde en mørkeblå tekstiltush til kanterne.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

MorDk

Mullesmith skriver:

Ja, men hvordan kan jeg gøre den fin?  Tænker jeg bare laderde blå kanter være og så bare prøver med sort tekstiltush? Ellers skal jeg prøve at finde en mørkeblå tekstiltush til kanterne.

Jeg ved det ikke... Men tekstilfarve er nok en fin løsning... 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Julemusen

Sort tekstilmaling virker fint på barnevogne :-) 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Mullesmith

Julemusen skriver:

Sort tekstilmaling virker fint på barnevogne :-) 

Prøver med tekstiltush. Måske jeg kan finde en fin mørkere nuance blå end den der er der nu, så det dækker lidt bedre. Bare det ikke smitter af i regnvejr og sådan 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Muffinmus

Det har nok selv haft farvet med sort tekstil farve..og nu har du vasket list af det af igen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.