Godmorgen
jeg bliver lige nød til at høre om jeg er den eneste der har det sådan her....
Føler graviditeten sætter sig på mine drømme... Eller hvordan man nu kan forklarer det...
Jeg er 1. gangs gravid, er 29+ idag... Jeg har i nat haft den mærkeligste/dummeste/ikke særligt sjove drøm...
Jeg drømte at min kære mand var mig utro (det har jeg prøvet at drømme før og det er jo aldrig så rart, men denne her drøm var anderledes) jeg vil lige sige at jeg ikke i hverdagen går og tror han er mig utro.. Det tror eg simpelthen ikke han kunne finde på.. Vi elsker hinanden meget højt og dette er et ønskebarn...
Nå, men tilbage til drømmen... Je drømte at han havde været på kursus, og da han kommer hjem fortæller han mig at han har været mig utro... MED LÆRLINGEN?!?... Jeg bliver selvfølgelig ked af det og før jeg ved af det har hav fortalt det til alle og alle reagere som var det heeeelt normalt... Loge pludselig står den må svingerklub og det hele... Jeg har været vågen og på wc 4 gange i løbet af natten, og når jeg er faldet i søvn igen er drømmen fortsat....
Jeg er vågnet her til morgen og er helt bims i hovedet.... Som sagt... Jeg har ikke på fornemmelsen at han har været mig utro, og SLET, ikk med en anden mand...
Hvad vil jeg egentlig med dette indlæg?!? Tjo.... Nok bare høre om det er mig der er helt væk, eller om det er "meget" normalt at have drømme ala dette når hormonerne raser?!? 
Anmeld
Citér