hjælp til testdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
6 svar
1 synes godt om
5. oktober 2015

anonym94

Goddag de damer ☺ har brug for lidt hjælp her efter 2 bio er i træk i juli og august jeg fik min mens denne september og havde en cyklus længde på 30 dage eller 32 dage jeg brugte ægløsning test denne gang og fik en positiv test den 27 september håber i kan hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2015

anonym94

Slet ingen der kan hjælpe? 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Krydserfingre

Så har du test dag D. 10 okt

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Chellie

Test-dag ligger altid 16 dage efter positiv ÆL-test. Fordi, ÆL-testen er positiv 24-48 timer før du reelt får ÆL, og herefter bør du tidligst teste efter 15 dage, hvis du ikke har fået mens. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

anonym94

Chellie skriver:

Test-dag ligger altid 16 dage efter positiv ÆL-test. Fordi, ÆL-testen er positiv 24-48 timer før du reelt får ÆL, og herefter bør du tidligst teste efter 15 dage, hvis du ikke har fået mens. 

Okay er helt forvirret kan du fortælle mig hvor langt jeg er idag?

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Rockertand

anonym94 skriver:

Ægløsning omkring den 28., og så tester du 14 dage senere.

Hvis vi siger, at du havde ægløsning den 28., og du er/bliver gravid, så er du 3+0 i dag, det er lige omkring dette tidspunkt et befrugtet æg implanterer sig, så når du tester om en uges tid, burde du få korrekt svar på en graviditetstest.

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Chellie

anonym94 skriver:

Som Rockertand skrev  Det kan også være en fin hjælp til selvhjælp, hvis du tæller dage i en kalender, så er det ikke så forvirrende. Du sætter et lille kryds i kalenderen den dag, du tester positivt på ÆL-testen, og så tæller du 16 dage frem. Så er du stensikker på at finde den rigtige testdag, hver gang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.