3+2 test monster... Billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2015

mortilfreja

Anonym skriver:

3+5 

Tillykke 

Fin udvikling 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2015

Lotus86

Der er da ingen tvivl, tillykke

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Tillykke 

Fin udvikling 

Ja den er blevet flot Håber det fortsætter sådan  

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Der er da ingen tvivl, tillykke

Tak Håber den fortsætter. Sidst gik stregen i stå med at udvikle sig 3+6 så er ikke ovre det endnu.. Må bare vente og se  

Anmeld Citér

7. oktober 2015

morsiden2014

Anonym skriver:

Hej piger.. Ingen slag i hovedet, ved godt det er AALT for tidligt.. 

MEEEN! Jeg har testet i dag med den berømte (berygtede?) valmed test.. Inden for tiden kunne jeg ane verdens mest utydelige streg.. Lidt over tiden blev den utydelige streg lidt mindre utydelig.. Efter en halv times tid så den så sådan ud på det sidste billede.. Ved i ikke kan give mig et klart svar og jeg bliver nødt til at vente men hvad tror i? 

Første billede er indenfor tid og kan godt forstå hvis i ikke kan se den nærmest ikke eksisterende streg.. andet billede er samme test over tiden.. 

Der er ingen falsk positiv test hvis du smider testen ud når tiden er overskredet. Det gør jeg altid så man ikke for falske forhåbninger

Jeg ville vente og så tage en test måske i overmorgen og så smide den ud når tiden er gået

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Anonym trådstarter

Der er ingen falsk positiv test hvis du smider testen ud når tiden er overskredet. Det gør jeg altid så man ikke for falske forhåbninger

Jeg ville vente og så tage en test måske i overmorgen og så smide den ud når tiden er gået

Det er 2 dage siden og har lavet denne i dag Så den usynlig streg var altså god nok  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. oktober 2015

morsiden2014

Anonym skriver:

Det er 2 dage siden og har lavet denne i dag Så den usynlig streg var altså god nok  

Ej hvor dejligt! Tillykke med det 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

Pige91

ville også have skrevet at jeg troede den helt klart var positiv. Min første positive test fik også først stregen efter tiden var gået. Men dagen efter kunne jeg se den indenfor tiden, blot utydelig.. 
Og har én test tilbage, som jeg gemmer til når jeg (forhåbentligt) kan lave en tydelig positiv test, som kan komme i min fremtidige "barnets bog"  ihh det er så dejligt. Tillykke! Glæder mig til at følges med dig. Jeg er 5+0 i dag 

Anmeld Citér

7. oktober 2015

MarianneRubi

7. oktober 2015

Anonym trådstarter

Pige91 skriver:

ville også have skrevet at jeg troede den helt klart var positiv. Min første positive test fik også først stregen efter tiden var gået. Men dagen efter kunne jeg se den indenfor tiden, blot utydelig.. 
Og har én test tilbage, som jeg gemmer til når jeg (forhåbentligt) kan lave en tydelig positiv test, som kan komme i min fremtidige "barnets bog"  ihh det er så dejligt. Tillykke! Glæder mig til at følges med dig. Jeg er 5+0 i dag 

Tak for dit svar Stort tillykke til dig også, håber vi begge går hele vejen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.