hekran skriver:
Denne uge var vist sig fra sin trælse side. Vores datter brækkede armen i mandags. Vi nåede hen til lægen, men kom hjem med en forbinding og en besked om, at den nok var forstuvet og st forbindingen skulle være på i et par dage.
Hun tog undersøgelsen i stiv arm og ynkede slet ikke, så jeg forstår godt lægen.
Hun blev dog ved med at have ondt og kunne ikke sove, så vi besluttede at køre til vagtlægen. Diagnose: TO, I repeat, TO brud på armen. Avs, mit hjerte!
Hun er meget tapper og klager ikke over smerte.
I går morges slog hun sin fod. Hun har ikke gået på den siden. Den er lettere hævet ovenpå og smårødlig og vi må ikke røre den. I morges besluttede vi derfor igen at køre til vagtlægen. Han rørte hendes fod og trykkede, men hun reagerede ikke, så han syntes ikke, at hun behøvede røntgen.
Hun går stadig ikke på foden. Den er stadig rød og lettere hævet og jeg kender hende bare godt nok til, at hun altså taler sandt. Hun kan ikke gå på foden. Hun græder ikke, men hun bevæger den heller ikke. Kan vi virkelig være blevet fejlbehandlet to gange to en uge?
Har nogle af jeres børn brækket en knogle i foden? Hvordan så det ud?
Denne uge har budt på nok for hende i forvejen, men der ER altså noget med den fod. Vi er bare lidt trætte af, at lægerne har lidt for travlt og ikke har mulighed for at gøre deres arbejde ordentligt :/
Ville bestemt kræve at hun blev røntgenfotograferet. Jeg brækkede selv foden for et par år siden og det blev ikke opdaget før efter en lille uge.! Jeg havde brækket foden 3 steder men fik at vide det bare var et vræd og at jeg kunne gå hjem! Det var efter at jeg havde fået taget røntgen endda, og en lille uge efter ringer en læge og siger at jeg skal komme med det samme fordi de har haft mit billede op på konference og har opdaget 3 brud.
Man skal ikke bare stole på læger og deres vurdering. Rigtig god bedring med din datter