19+2, 2. Gangs gravid og intet liv mærket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
8 svar
1 synes godt om
4. oktober 2015

sne190810

Iiihhh jeg er SÅ utålmodig ��

Jeg er 2.gangs gravid, og i uge 20, jeg mærker stadig intet liv. Ikke engang sådan bobler .. 

Jeg har ikke en foranliggende moderkage, og baby er umiddelbart fint i vægt og størrelse. Jeg er bare SÅ utålmodig, især fordi alle hele tiden skal kommentere "ja, som 2.gangs gravid mærker man det jo typisk lidt tidligere end normalt, så der må være godt gang i den efterhånden"  

Med mit første barn mærkede jeg "allerede" liv omkring uge 18. 

Til jer andre, som også har mærket liv sent - hvornår skete det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

CarinaSB

sne190810 skriver:

Jeg er 2.gangs gravid, og i uge 20, jeg mærker stadig intet liv. Ikke engang sådan bobler .. 

Jeg har ikke en foranliggende moderkage, og baby er umiddelbart fint i vægt og størrelse. Jeg er bare SÅ utålmodig, især fordi alle hele tiden skal kommentere "ja, som 2.gangs gravid mærker man det jo typisk lidt tidligere end normalt, så der må være godt gang i den efterhånden"  

2 gang mærkede jeg først liv i uge 22 :)

Anmeld Citér

4. oktober 2015

L-Mortil3

Jeg er nu i 18. Uge, 3. Gangs gravid og har i de andre graviditeter længe mærket liv. Intet denne gang, ved scanning uge 14 fik jeg dog at vide moderkagen lå på forvæggen... Men jeg er også utålmodig, og bliver halv bekymret over mangel på liv...

Anmeld Citér

4. oktober 2015

sne190810

L-Mortil2 skriver:

Jeg er nu i 18. Uge, 3. Gangs gravid og har i de andre graviditeter længe mærket liv. Intet denne gang, ved scanning uge 14 fik jeg dog at vide moderkagen lå på forvæggen... Men jeg er også utålmodig, og bliver halv bekymret over mangel på liv...

Ja, det kan man jo ikke lade være med at blive lidt med tiden. Jeg har også nervøse tanker fra tid til anden.. 

Havde jeg så bare kunne mærke bobler eller bare en lille bitte smule. Få gange har jeg mærket noget, men der har jeg været lige så meget i tvivl om det bare har været mine tarme som bevægede sig.. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

sne190810

CarinaSB skriver:

2 gang mærkede jeg først liv i uge 22 :)

godt at høre 

altså jeg er sikker på det nok også skal komme, er bare så utålmodig. Skal heldigvis til Md på fredag, så kan jeg se lidt liv der, nu når jeg ikke mærker noget 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Os&lilledig

sne190810 skriver:

Tror det er meget forskelligt.. Også fra graviditet til graviditet.. Jeg mærkede første dagligt fra 30+, og der siger man jo, at man skal fra 24+.. Så pludselig kommer det  

Anmeld Citér

4. oktober 2015

FrkC

Jeg har en god veninde som er 2. gangs, hun mærkede også først liv en del senere end med den første  Hun mærkede liv omkring uge 16-17 med den første og først i uge 21 med nr 2 .. 

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Lotus86

Jeg mærkede også først liv rimelig sent anden gang, og har aldrig i nogen af mine graviditeter mærket bobler, mærkede først noget da der var tydelige spark. 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Chellie

En god veninde fortalte mig i aftes, at hun intet mærkede til sin datter før 25+ - og hendes mand først langt senere. Men dejligt, du skal til MD om lidt, så du lige kan få set at alt er ok 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.