hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. oktober 2015

debattør-34806

Jeg skulle have haft min menstruation onsdag den 30/9. Der kom ingen. Torsdag den 1/10 havde jeg oplevelse på arbejde der påvirkede mig psykisik. Fredag tog jeg en graviditetstest som var negativ. Der var lidt blod på papiret lørdag enkelt gang og en negativ graviditetstest søndag morgen men stadig ingen menstruation... Vi har prøvet i ca et halvt år at få nr to. Ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2015

Bshizzle

debattør-34806 skriver:

Jeg skulle have haft min menstruation onsdag den 30/9. Der kom ingen. Torsdag den 1/10 havde jeg oplevelse på arbejde der påvirkede mig psykisik. Fredag tog jeg en graviditetstest som var negativ. Der var lidt blod på papiret lørdag enkelt gang og en negativ graviditetstest søndag morgen men stadig ingen menstruation... Vi har prøvet i ca et halvt år at få nr to. Ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig .

Jeg syntes du skulle vente et par dage og så ta en test igen hvis din Mens ik er kommet. 

Jeg har oplevet et par gange at min Mens var rykket nogle dage frem..samt oplevet den er kommet tidligere. 

Pøj Pøj med PB 

Anmeld Citér

5. oktober 2015

Johild

Der er desværre ikke så meget at gøre end at vente...

der kan være mange grund til at mens ikke er kommet..

vi forsøger også at lave nummer to og har været i gang siden september 14 og jeg har oplevet rigtig mange gange at mens ikke er kommet som forventet...

Anmeld Citér

11. oktober 2015

debattør-34806

Jeg skal til lægen på tirsdag... Han mente over telefonen at det nok var en abort. Har siden haft tre dage med blødning og er nu tilbage til blod på papiret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.