Hej med jer
jeg er ny bruger her på siden, men har fulgt med fra sidelinjen længe. Nu er det så blevet Min tur til at få lidt hjælp 
Det er første cyklus efter p-piller så jeg kender ikke min cyklus længde, men de gange jeg tidligere har haft pause fra pillerne har den typisk varet 30 dage. Jeg havde første mens d. 14/9, og i onsdags havde jeg murren i underlivet og lænden, og torsdag morgen var der æl-slim. Derudover havde jeg kvalme tirsdag/onsdag.
Kæresten og jeg var sammen i mandags og i onsdags, og siden onsdag har jeg haft en underlig fornemmelse/utilpashed i kroppen. Jeg har sovet meget uroligt, og jeg sover ellers altid meget tungt! Her til eftermiddag/aften har jeg så haft meget mens-smerter og har netop været på toilettet hvor min udflåd var lyserød (undskyld detaljer), samt der var lidt frisk blod på papirer. Tænker det kan være implantationsblødning? Derudover har jeg her til aften følt mig meget oppustet og lidt kvalm, men det kan også være indbildning. Er kun på CD 20, så det kan umuligt være mens tænker jeg.
jeg ved godt det kan være umuligt at svare på for jer, men da det føles som om der er uendelig lang tid til testdag ville jeg høre om der er nogen der har prøvet noget lignende? 
Anmeld
Citér