Abcanser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2015

FrkGranger

Andre der har oplevet dette?

Dp ringer i sidste uge, og siger Fritz er syg, han var blevet helt bleg og fjern og når han er kontaktbar igen, er han pyller og meget træt temperatur siger 37,6... Det samme gentager tirsdag i denne uge hvor Dp ringer igen og temperatur er på 37,7... Onsdag holder vi ham hjemme og han får et 'anfald' midt på gulvet siger min mand og han puttet og sover i 8 timer... Jeg tænker han er frisk til Dp torsdag, men da jeg skifter ham, går han fra sprællevende til total stille bleg, ja næsten blå og ikke kontaktbar, så putter ham efterfølgende og han sover igen 8 timer... For mig ligner det nærmest abcanser, så tog til lægen i dag og hun gav henvisning til børneafdelingen...

Er så nervøs, så nogen der kan komme med opmuntrende info, om noget de har oplevet som lyder som dette...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2015

moaren

FrkGranger skriver:

Andre der har oplevet dette?

Dp ringer i sidste uge, og siger Fritz er syg, han var blevet helt bleg og fjern og når han er kontaktbar igen, er han pyller og meget træt temperatur siger 37,6... Det samme gentager tirsdag i denne uge hvor Dp ringer igen og temperatur er på 37,7... Onsdag holder vi ham hjemme og han får et 'anfald' midt på gulvet siger min mand og han puttet og sover i 8 timer... Jeg tænker han er frisk til Dp torsdag, men da jeg skifter ham, går han fra sprællevende til total stille bleg, ja næsten blå og ikke kontaktbar, så putter ham efterfølgende og han sover igen 8 timer... For mig ligner det nærmest abcanser, så tog til lægen i dag og hun gav henvisning til børneafdelingen...

Er så nervøs, så nogen der kan komme med opmuntrende info, om noget de har oplevet som lyder som dette...

Lyder ikke rart �� Jeg har ikke nogen erfaring med det, men tænker epilepsi? Mest fordi du selv skriver absencer og så fordi har er så træt efterfølgende. Godt i er henvist til børneafdelingen. 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

sne190810

Jeg har oplevet min fætter have abcencer, og det er i forbindelse med hans epilepsi. Kommer primært og hyppigst i de perioder hans medicin bliver ændret. Men du må ikke blive urolig nu, og tro det værste - det er jo bare hvad min erfaring med abcencer. 

Men tænker det måske er meget godt træk af din læge, at henvise jer til børneafdelingen, for nærmere undersøgelser. :-) så det kan blive undersøgt til bunds. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.