Inseminationsbehandling - hvornår succes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
8 svar
4 synes godt om
3. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Min mand og jeg har lige været igennem første inseminationsforsøg, men desværre var der ikke gevinst denne gang. Derfor vil jeg gerne høre Jer, der har prøvet inseminationsbehandling, hvor lang tid der gik før I blev gravide?

Vi har lige været til barnedåb idag, og det er super hårdt at se en masse børn, når vi nu har prøvet at blive gravide i det sidste 1 1/2 års tid uden succes. Så håber snart det lykkes ��

Kh

Den fortvivlede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2015

Kærlighediminmave

Vi har været igennem 3 forsøg indtil videre uden held. Min mand har super sæd og jeg har fine æg og passage gennem begge ledere.

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Hej 

Min mand og jeg har lige været igennem første inseminationsforsøg, men desværre var der ikke gevinst denne gang. Derfor vil jeg gerne høre Jer, der har prøvet inseminationsbehandling, hvor lang tid der gik før I blev gravide?

Vi har lige været til barnedåb idag, og det er super hårdt at se en masse børn, når vi nu har prøvet at blive gravide i det sidste 1 1/2 års tid uden succes. Så håber snart det lykkes ��

Kh

Den fortvivlede 

Vi var igennem 5 forsøg. 

3 forsøg blev gravid, men det lille hjerte stoppede med at slå. Blev gravid igen i 2 forsøg efter aborten.. Og jeg fejler intet og bruger doner, og alligvel skulle der så mange forsøg til  

Anmeld Citér

4. oktober 2015

Chellie

Vi var svineheldige, og blandt de 12-15%, der har gevinst i første forsøg.  Jeg er 17+5 idag!

Anmeld Citér

4. oktober 2015

mth

For os lykkedes det 3. Gang. Jeg er 4+6 i dag og jeg håber bare alt går som det skal. Vi har også prøvet 1,5 år og fik at vide sidste gang at vi skulle videre til IVF og jeg havde virkelig ikke store forventninger at det ville lykkedes. Kan stadigvæk ikke fatte det  held og lykke med det

Anmeld Citér

8. oktober 2015

et-ønske

Anonym skriver:

Hej 

Kh

Den fortvivlede 

Jeg blev gravid med tvillinger efter første iui forsøg. Håber det bedste for jer 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

OneWish00

Jeg blev gravid efter 2 forsøg er i dag 32+4 og venter en lille dreng til november ������ 

jeg kan stadig huske hvor stort et nederlag det var at det ikke lykkedes efter 1 forsøg og at jeg fik tanken at jeg aldrig skulle blive mor  

Men du må ikke opgive håbet, jeg ønsker for jer at det snart bliver jeres tur til at stå med en positiv test! �� 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Lisbeth1985

Vi var igennem 3 IUI uden held... Derefter tog det 5 forsøg med IVF/ICSI (+ fryseforsøg),inden der var gevinst.. Jeg er i dag 9+1����

Anmeld Citér

13. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tak for alle Jeres svar :-) Nu er vi godt igang med næste forsøg, glæder mig så meget til det lykkes!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.