Hej piger 
Jeg er ny herinde og også særdeles ny i det der med, at prøve på at blive gravid.
Jeg er en pige på 24 år, og da min kæreste og jeg tog beslutningen om at smide p-pillerne for godt 2 måneder siden, havde jeg aldrig prøvet at tage en graviditetstest før - og anede ikke hvilken følelsesmæssig rutsjebanetur det er, at stå på vente med den i hånden fyldt af forhåbning - og skuffelse, når der så kun kommer én streg på testen. Øv! Ved I forstår og kender følelsen.
Nå, men jeg er kun været uden p-piller i 2 måneder og har haft mens 2 gange - så det er lidt tidligt at vide noget om, hvordan min cyklus egentlig er og om den er regelmæssig. Men ifølge Womanslog appen skulle jeg forvente mens i morgen udfra mine indtastninger i de andre cyklusser. Men kunne alligevel ikke vente med at prøve at tage en test.... ok, det blev nok til 2... 

Mit spørgsmål er så om i tror jeg er gravid, eftersom jeg kan ane en (meget utydelig) streng i T feltet på begge tests. De er taget i går eftermiddags og i dag (formiddag, men ikke morgenurin, desværre).
Billedet med håndvasken i baggrunden (den fra i går) er taget flere timer efter testen blev udført, derfor er den nok ikke helt gyldig. Billedet med sort baggrund (den fra i dag) er taget 5 min efter.
Hvad er jeres vurdering? Kan i se stregen?
Eller er jeg for optimistisk..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér