Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
4 synes godt om
3. oktober 2015

Pige91

Hej piger 

Jeg er ny herinde og også særdeles ny i det der med, at prøve på at blive gravid. 
Jeg er en pige på 24 år, og da min kæreste og jeg tog beslutningen om at smide p-pillerne for godt 2 måneder siden, havde jeg aldrig prøvet at tage en graviditetstest før - og anede ikke hvilken følelsesmæssig rutsjebanetur det er, at stå på vente med den i hånden fyldt af forhåbning - og skuffelse, når der så kun kommer én streg på testen. Øv! Ved I forstår og kender følelsen.

Nå, men jeg er kun været uden p-piller i 2 måneder og har haft mens 2 gange - så det er lidt tidligt at vide noget om, hvordan min cyklus egentlig er og om den er regelmæssig. Men ifølge Womanslog appen skulle jeg forvente mens i morgen udfra mine indtastninger i de andre cyklusser. Men kunne alligevel ikke vente med at prøve at tage en test.... ok, det blev nok til 2...

Mit spørgsmål er så om i tror jeg er gravid, eftersom jeg kan ane en (meget utydelig) streng i T feltet på begge tests. De er taget i går eftermiddags og i dag (formiddag, men ikke morgenurin, desværre).
Billedet med håndvasken i baggrunden (den fra i går) er taget flere timer efter testen blev udført, derfor er den nok ikke helt gyldig. Billedet med sort baggrund (den fra i dag) er taget 5 min efter.

Hvad er jeres vurdering? Kan i se stregen?  Eller er jeg for optimistisk..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2015

Krydserfingre

Jeg tror godt den ku være der så er du utroligt heldig allerede efter 2 mdr. Krydser fingre. Tag en ny i morgen. 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Kay

Altså jeg kan se stregen så den burde være god nok

vent evt et par dagen tag en ny 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Kay

Altså jeg kan se stregen så den burde være god nok

vent evt et par dagen tag en ny 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

anja89

Jeg syntes jeg kan ane en streg nr to.

tag evt en igen om et par dage så burde den være tydligere.

og et forsigtig tillykke 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Pige91

Mysteriet er løst 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. oktober 2015

NBNixen

Pige91 skriver:

Mysteriet er løst 

Et stort Tillykke 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Rikke12345

Pige91 skriver:

Mysteriet er løst 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.