Nogen med webbutik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
8 svar
2 synes godt om
3. oktober 2015

Loa

Eller som ved hvor man kan læse mere om det at drive en webbutik..... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2015

Anpau

Loa skriver:

Hej

jeg har ikke selv en webshop, men drømmer om at få det en dag. Tag evt. er kig på www.amino.dk det er en hjemmeside/forum for iværksættere, og der står en hel del. Også i forummerne, hvor andre har spurgt

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Anpau

Loa skriver:

Prøv også at google: webshop, lav en webshop, eje webshop osv. Mener der ligger nogle (gratis) ebøger derude 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Loa

Anpau skriver:

Hej

jeg har ikke selv en webshop, men drømmer om at få det en dag. Tag evt. er kig på www.amino.dk det er en hjemmeside/forum for iværksættere, og der står en hel del. Også i forummerne, hvor andre har spurgt

Har kigget en del på den side og har også en mand der er revisor, som selvfølgelig kender noget til det. Men mangler alligevel lidt info om hvordan man sådan helt basic finder leverandører og lign, til et måske ikke så nemt område som feks tøj og lign...

Det jeg har i tankerne er nemlig at overtage en allerede eksisterende hjemmeside og lign, så selvfølgelig følger der noget med dér, men ville alligevel være rart at kunne læse og undersøge yderligere selv

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Anpau

Loa skriver:

Har kigget en del på den side og har også en mand der er revisor, som selvfølgelig kender noget til det. Men mangler alligevel lidt info om hvordan man sådan helt basic finder leverandører og lign, til et måske ikke så nemt område som feks tøj og lign...

Det jeg har i tankerne er nemlig at overtage en allerede eksisterende hjemmeside og lign, så selvfølgelig følger der noget med dér, men ville alligevel være rart at kunne læse og undersøge yderligere selv

Så kan jeg desværre ikke hjælpe så meget . Men jeg ved, at nole bruger alibaba.com. Muligvis kan aliexpress.com også bruges. Men er dog slet ikke inde i importregler osv 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Trine89

Jeg er selv ved at starte en webshop op. Og jeg vil primært opsøge forskellige leverandører på messer fx. 

Nu vil jeg fx handle med bolig interiør (puder, tæpper og andet nibs) og besøger ofte en messe som hedder formland. Men der er jo nok et hav af andre som retter sig mod andre brancher

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Loa

Trine89 skriver:

Jeg er selv ved at starte en webshop op. Og jeg vil primært opsøge forskellige leverandører på messer fx. 

Nu vil jeg fx handle med bolig interiør (puder, tæpper og andet nibs) og besøger ofte en messe som hedder formland. Men der er jo nok et hav af andre som retter sig mod andre brancher

Mit ønske var en hobby butik, dvs scrapbooking og lign, synes ikke umiddelbart det er så nemt at finde info om den slags....

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Karina84

Loa skriver:

Mit ønske var en hobby butik, dvs scrapbooking og lign, synes ikke umiddelbart det er så nemt at finde info om den slags....

Har du kigget på de net-butikker der i forvejen sælger den slags? 

Jeg kender til av-form, og cchobby, som er to af de lidt større forhandlere (er mit indtryk). De sælger typisk til institutioner, skoler osv. Lige nu ved jeg at man i min kommune har en aftale med cchobby, så det er dem man skal handle med på mit arbejde.

Så jeg tænker at du skal overveje markedet, hvem er din målgruppe? Er det til hygge hobby i hjemmet, eller vil du bredere ud til institutioner osv.

Måske du skal overveje hvilke typer af hobby-artikler du vil sælge, igen alt efter målgruppen? (stof, strik, kunst, smykker, ler, glas-kunst, scrap.... osv.)

De her tanker går du sikkert allerede med, men det var bare mine umiddelbare tanker. Har intet forstand på alt det med at få en hjemmeside op at køre 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Trine89

Loa skriver:

Jah, det er heller ikke lige der jeg har den store erfaring, 

Men prøv om du kan finde nogle messer rundt omkring, jeg ved der findes hobby-messer. 

fx. er der denne 
http://www.kreativedage.dk/

her burde man kunne finde nogle man snakke med om at forhandle deres vare. og om ikke andet er det mega god inspiration

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.