Dele barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
11 svar
11 synes godt om
2. oktober 2015

Anonym trådstarter

ihh det nager mig, hvorfor har jeg så svært ved accepeter at jeg skal dele mit barn? Har gjordt det siden barnet var 17mdr og nu er barnet 4,6år 

det piner mig sådan, vil bare gerne have mit barn hele tiden. 

Kan næsten ikke komme igennem den første dag, når barnet skal på weekend efter børnehave, er godt nok trist indeni, når det er 

det påvirker mig allerede nu at daddy har spurgt om han må få barnet allerede torsdag, da han rejser i 5uger. ( selvfølgelig har jeg sagt ja til det) har det så træls indeni, dagene går så langsom når barnet ikke er hjemme og jeg kan mærke at jeg idag har været bitter sur og ked ved tanken 

det da ikke normalt at ha det sån? Hader det viiiirkelig det med at dele.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

MorTil3+

Anonym skriver:

ihh det nager mig, hvorfor har jeg så svært ved accepeter at jeg skal dele mit barn? Har gjordt det siden barnet var 17mdr og nu er barnet 4,6år 

Kan næsten ikke komme igennem den første dag, når barnet skal på weekend efter børnehave, er godt nok trist indeni, når det er 

det påvirker mig allerede nu at daddy har spurgt om han må få barnet allerede torsdag, da han rejser i 5uger. ( selvfølgelig har jeg sagt ja til det) har det så træls indeni, dagene går så langsom når barnet ikke er hjemme og jeg kan mærke at jeg idag har været bitter sur og ked ved tanken 

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men bare tanken om at vi gik fra hinanden og han skulle ha børnene hver anden weekend eller mere skræmmer mig, selvom han er en super far. Ville virkelig også føle mig trist og Tom indeni. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men bare tanken om at vi gik fra hinanden og han skulle ha børnene hver anden weekend eller mere skræmmer mig, selvom han er en super far. Ville virkelig også føle mig trist og Tom indeni. 

Også mig, det gør mig så ked af det. 

Os fordi man kan mærke når barnet kommer hjem igen, at vi opdrager forskelligt, og når barnet fortæller det har været ked af det, fordi barnet savnet mig .. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Bshizzle

Jeg kan nu sagtens følge dig.. 

Selv efter 8,5 år med et delebarn, så har jeg det stadig svært når jeg skal sende min søn afsted 

Jeg kysser og krammer ham inden jeg sender ham i skole (hans Far henter ham i SFO) og har sådan en sten i maven hver gang!! 

Men sådan er det.. Han skal jo se hans Far. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

FruK

Det lyder som om du skal finde noget at gå op i, når du har tid for dig selv.

Jeg har selv et delebarn. Og ja, det er hårdt at undvære. Men synes egentlig det er mere synd for barnet, end for os. Vi skal "kun" undvære halvdelen af tiden - han skal hele tiden undvære en af os.

Det vigtigste er, at dit barn trives.

Anmeld Citér

2. oktober 2015

sne190810

Prøv at nyd du har noget mig-tid og find på noget at gå op i, evt en hobby eller træningsform?  

Det er ærgerligt at gå og have det sådan, som du har det og kan ikke være rart. 

Jeg har selv delebarn, som er ml 3-4 dage hos sin far hver 10.dag, nogle dage i "min periode" kan det også sagtens ske han henter hende fra børnehave og har hende hele eftermiddagen/aftenen og kommer tilbage til mig til sovetid. Så har de ligesom en hygge/lege dag sammen, udover det sammenhængende dage. 

Jeg syntes det er meget rart, har lært at nyde det lidt og ikke tænke så meget over hun er væk. Selvfølgelig kan jeg godt mærke de sidste par dage, ar det trækker lidt i mig og jeg glæder mig til hun kommer hjem igen. 

De dage hun er hos sin far, nyder jeg at kunne sove længe, spise aftensmad  når det passer mig og ja. Slapper helt af og får ryddet grundigt op herhjemme, får vasket tøj og gjort rent. Ting som jeg ikke gider/har tid til at bruge så lang tid på, når der er børn hjemme. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg kan nu sagtens følge dig.. 

Selv efter 8,5 år med et delebarn, så har jeg det stadig svært når jeg skal sende min søn afsted 

Jeg kysser og krammer ham inden jeg sender ham i skole (hans Far henter ham i SFO) og har sådan en sten i maven hver gang!! 

Men sådan er det.. Han skal jo se hans Far. 

Lige præcis ! 

Det beskrev du godt 

den sten ligger tungt. Synes jeg går glip af en masse hehe ..

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Prøv at nyd du har noget mig-tid og find på noget at gå op i, evt en hobby eller træningsform?  

Det er ærgerligt at gå og have det sådan, som du har det og kan ikke være rart. 

Jeg har selv delebarn, som er ml 3-4 dage hos sin far hver 10.dag, nogle dage i "min periode" kan det også sagtens ske han henter hende fra børnehave og har hende hele eftermiddagen/aftenen og kommer tilbage til mig til sovetid. Så har de ligesom en hygge/lege dag sammen, udover det sammenhængende dage. 

Jeg syntes det er meget rart, har lært at nyde det lidt og ikke tænke så meget over hun er væk. Selvfølgelig kan jeg godt mærke de sidste par dage, ar det trækker lidt i mig og jeg glæder mig til hun kommer hjem igen. 

De dage hun er hos sin far, nyder jeg at kunne sove længe, spise aftensmad  når det passer mig og ja. Slapper helt af og får ryddet grundigt op herhjemme, får vasket tøj og gjort rent. Ting som jeg ikke gider/har tid til at bruge så lang tid på, når der er børn hjemme. 

Altså jeg prøver virkelig at udfylde hullet, besøge veninder , biffen og som du skriver vasket i brund, hovedrengøring og gør alt i mit eget tempo. 

Føler bare mit barnet r blevet et hel år ældre når jeg får barnet hjem 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Det lyder som om du skal finde noget at gå op i, når du har tid for dig selv.

Jeg har selv et delebarn. Og ja, det er hårdt at undvære. Men synes egentlig det er mere synd for barnet, end for os. Vi skal "kun" undvære halvdelen af tiden - han skal hele tiden undvære en af os.

Det vigtigste er, at dit barn trives.

Det giver jeg dig fuldstændig ret i og r også rigtig ked af at mit barn blev dele barn, gjorde alt hvad jeg ku for at mit barn ikk sku prøve det med at undvære, er selv delebarn og synes slet ikk det var rart..

- mit barn har undværet daddy MEEGET igennem de fire år der r gået fordi daddy r militær mand.

gør os hvad jeg ka for at fylde dagene ud, når jeg har mig til, men stadig tomt.. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

jeg står som den modsatte part - jeg må nøjes med at have min søn hveranden weekend...

det har hjulpet på mit savn at jeg har fået en datter og er i gang med at studere, for det stjæler en hel del tid, men torsdag og fredag op til at jeg skal hente vare dobbelt så lang tid som de andre dage...  når han er blevet hentet søndag eftermiddag er vi trætte, men jeg har flere gange taget mig selv i at dække op til ham også når vi skal have eftermiddagsmad... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.