Nogen der ved hvad dette kan være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. oktober 2015

Mrsopsand

Jeg har netop lige opdaget disse prikker i min søns hovedbund. Nogle der har set det før eller ved hvad det er? Hans hovedbund er ret tør så jeg kan godt kradse prikkerne af sammen med det hud der skaller, men det virker til at prikkerne ligger under overfladen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

Manna

Mrsopsand skriver:

Jeg har netop lige opdaget disse prikker i min søns hovedbund. Nogle der har set det før eller ved hvad det er? Hans hovedbund er ret tør så jeg kan godt kradse prikkerne af sammen med det hud der skaller, men det virker til at prikkerne ligger under overfladen.

fylder de noget? Kunne det være talg knopper? Eller pigment? Hvor gammel er han?

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anpau

Mrsopsand skriver:

Det ligner lidt min kærestes lår, når han har gået meget i arbejdsbukser og derfor får indgroede hår. Ofte kan jeg trykke den lille sorte "klat" ud, som var det en hudorm. 

Om det kan være noget andet, skal jeg ikke kunne sige. Jeg er dog bare kommet frem til den konklusion, at det må være pga. friktion og de indgroede hår. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Mrsopsand

Manna skriver:

fylder de noget? Kunne det være talg knopper? Eller pigment? Hvor gammel er han?

Nej de er en del af huden og fylder ingenting. Han er 9 uger. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Misser1989

Mrsopsand skriver:

Nej de er en del af huden og fylder ingenting. Han er 9 uger. 

Mon ikke bare det er hormonknopper? 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Mortiltrepiger

Gætter på arp / svamp

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mrsopsand skriver:

det ligner det jeg har haft et par gange, og som min kæreste har på ryggen i øjeblikket...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.