ÆL test hjælp... = )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2015

Heidi.R.

Hej...

min kæreste og jeg prøver at få barn nr to. 

vi har egentlig været lidt igang i lidt over et år, men mere sådan lidt on-off... 

nu har jeg/vi besluttet virkelig at gøre noget ved det,  og jeg har bestilt og fået 21 ÆL teste og 6 G-teste. 

tog så den første ÆL test i morges kl ca 09:45 som i kan se på det 1 billede, 

nr 2 billede er ca 18 min efter. ( synes her den er blevet betydeligt skarpere )

nr 3 billede er ca 1 time efter. 

( Havde mit mens fra den 20 sep. til og med den 23 ca. )

men kære tøser hva siger i ? kan den være der nu ca eller kommer det først måske?

Mvh 

Heidi 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

Appelsin

Synes billede nummer 2 og 3 ser positiv ud. Du kan sammenligne med min. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Heidi.R.

Ok takker, ��og din var positiv?  Tror du det godt kan passe med at jeg har ÆL nu? Der er ca gået 5 uger imellem mine sidste to mens. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Heidi.R.

Appelsin skriver:

Synes billede nummer 2 og 3 ser positiv ud. Du kan sammenligne med min. 

Se her , har lige taget en ÆL test mere og den der synes jeg mere tydelig endnu end i morges , hva siger du til dem? eller andre der måske synes noget? 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

Hvornår var 1. Dag på sidste mens? Og hvor lang er din cyklus? 

Jo synes den ser positiv ud. Teststregen skal have samme farve som kontrolstregen eller være mere farvet 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

Ja min var positiv og gav gevinst 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Heidi.R.

Havde mit mens fra den 20 sep. til og med den 23 ca.

Det er ca. gået 5 uger imellem mine sidste to mens. så relativt stabil efterhånden....

(er ikke så god til at regne alt det ud med længden af cyklus... )

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Heidi.R.

Appelsin skriver:

Ja min var positiv og gav gevinst 

fedt man, tillykke, er du så gravid nu eller er det længere siden med denne ÆL test?

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

Det var den 10 sep. Er 5+0 Idag, men er bange for at hcg ik stiger nok, så lige nu ved jeg ik om jeg er købt eller solgt. 

Hmmm jeg er heller ik så god til at beregne det med cyklus og kender ikke længden på min men tror den er ca. 28 dage. 

Kan det være at din er 35 dage så? Fra 1 mens dag til næste 1. Mens dag

hmmm ved en cyklus på 28 dage siger man at ægløsning ca er på dag nummer 14. 

Passede ved mig med en positiv test den 10 sep, cyklusdag nr. 13 så siges der at ægløsning kommer ca. 24 timer efter en positiv test altså på dag nr. 14. Men man kan ik helt regne med det, da det kan svinge fra mdr til mdr. 

Din kommer måske lidt tidligt i en lang cyklus? På dag nr. 12 Idag så er ægløsning om 24 timer ca. 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Heidi.R.

Appelsin skriver:

Det var den 10 sep. Er 5+0 Idag, men er bange for at hcg ik stiger nok, så lige nu ved jeg ik om jeg er købt eller solgt. 

Hmmm jeg er heller ik så god til at beregne det med cyklus og kender ikke længden på min men tror den er ca. 28 dage. 

Kan det være at din er 35 dage så? Fra 1 mens dag til næste 1. Mens dag

hmmm ved en cyklus på 28 dage siger man at ægløsning ca er på dag nummer 14. 

Passede ved mig med en positiv test den 10 sep, cyklusdag nr. 13 så siges der at ægløsning kommer ca. 24 timer efter en positiv test altså på dag nr. 14. Men man kan ik helt regne med det, da det kan svinge fra mdr til mdr. 

Din kommer måske lidt tidligt i en lang cyklus? På dag nr. 12 Idag så er ægløsning om 24 timer ca. 

tænker at 35 dage passer fint, 

Tillykke med graviditeten så kan jeg vel godt sige 

tja har hørt at nogen har to ÆL på en cyklus, men tror det er få, ,,, har da selv tænkt lidt at det måske var lidt tideligt med ÆL allerede, men vi får se, vi "hygger" os i hvertfald og så ser vi de næste mange dage hva ÆL testene siger, om de daler igen og blir mere utydelige eller hvordan, men

held og lykke til jer fremad  håber alt kommer til at gå som det skal.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.