Stop crinone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg er blevet gravid vha ivf, og har derfor taget crinone. Har haft ligamentsmerter hver dag, men har mærket idag eller det meste af igår. Tog den sidste gel igår morges, og er 6+4. 

er der nogen der ved om det er normalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anyone?...

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg er blevet gravid vha ivf, og har derfor taget crinone. Har haft ligamentsmerter hver dag, men har mærket idag eller det meste af igår. Tog den sidste gel igår morges, og er 6+4. 

er der nogen der ved om det er normalt?

Jeg tror ikke helt,at jeg forstår,hvad du spørger om?!

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg tror ikke helt,at jeg forstår,hvad du spørger om?!

Jeg er bare lidt bekymret over, om det er normalt at have færre ligamentsmerter når man stopper med at tage crinone, end da man tog det?

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Babilooo

Jeg undrer mig over at du skal stoppe med det så tidligt - jeg tog lutinus til uge 10 første gang og uge 12 anden gang.

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Jeg undrer mig over at du skal stoppe med det så tidligt - jeg tog lutinus til uge 10 første gang og uge 12 anden gang.

Jeg fik at vide at jeg ikke skulle tage det, og at der ingen grund var til at tage det når man havde set hjerteblink!  Er også blevet afsluttet på klinikken?...

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg fik at vide at jeg ikke skulle tage det, og at der ingen grund var til at tage det når man havde set hjerteblink!  Er også blevet afsluttet på klinikken?...

I det private anbefaler de ofte, at man fortsætter til uge 10-12. I det offentlige anbefaler de, at man stopper efter en positiv blodprøve eller TS. Jeg har selv været til TS i onsdags, og er nu igang med at trappe ud af crinone.

Jeg tror ikke, at du skal være bekymret for de aftagende ligamentssmerter - de kommer og går, hvilket er HELT normalt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.