ØV ØV jeg har så meget halsbrand så det er måske mavesår..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. september 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg kaster nemlig blod på hver gang jeg kaster op  eller hoster så kaster jeg op.Det gør så ond i mellegulve,brystkassen og op i hele halsen...
Til morgen var det slemt det var ikke kun mavesyger med slim og blod men også klumper i...det trykker,stikker og brander.
Nu skal jeg til lægen her kl:10.50 jeg har taget aiminox ca 3-5 gang om dagen i en 3 uger nu så måske det er dem.Men derstå ikke nået om de sytomer osv på dem...
Lægen snakke om jeg måske har mavesår.Det have jeg som ung og sidste gang da jeg føde min søn under fødselen kom der kaffegrums farve op kaste meget op have ellers ikke kaste rigtigt op under hele graviditen og min datter var der ikke blod i selvom jeg kaste meget mere op ind den her gang.
Halsbranden er start tidligt den gang med det samme endelig og bleve værre og værre ind med de andre to af min dejlig børn..
Jeg må se hva lægen siger.
Er da lidt nervøs...

Nu vil jeg i bad og så skal vi snart køre..
Ses xxx finger for mig..
Mvh Henriette 26+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

H+S Skjolgborg.

Øv var mavesår eller hul på.
Mente hun bestemt efter af have tjekke mig hvis jeg ikke var gravid så var jeg bleve sendt til kiggerundersøgelse på sygehuse...Men pt skal jeg nu prøve nogle nye piller 1 max 2 om dagen i 14 dage.Hun vil så se mig igen...

Håber og tro pillerne virker de har taget nået fra i går til nu.
Jeg taget 1 i går og 1 inden sengtid og har ingen halsbrand eller smerter pt jubii....

Tager så en hvis det begynder ellers tager jeg den i aften

Udover det er  min mand og jeg nu  ikke ryger.
Vi slukke den sidste smøg vi hver især have kl:13.00
Håber vi holder den for altid og altid.............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.