Jeg ligger herhjemme og er bare så dårlig. Kender i det når man har ondt hen over nakken og helt op til hovedet? Ikke sjovt skal jeg hilse og sige, og en halsbetændelse oveni gør det ikke ligefrem bedre.
Jeg har faktisk haft det sådan siden onsdag, med da jeg havde barnsyg sidste torsdag og fredag og måtte bruge to feriedage mandag og tirsdag (da Marcus stadig var syg og Martin var på kursus) syndes jeg det lugtede lidt for meget af at jeg ikke ønskede at bruge flere feriedage og derfor sygemeldte mig selv. Så derfor har jeg i de to dage slæbt min røv på arbejde og kun stået oprejst grundet 2 pamoler. Da jeg igår aftes næsten ingenting kunne, besluttede jeg mig for at det var ok at sygemelde mig idag, hvilket virkeligt er dejligt bare at kunne ligge og slappe af når man bestemt ikke er frisk.
Jeg skal dog lige have vasket noget tøj senere, og jeg har også tænkt mig at slæbe min røv ned i døgnnetto og købe en suppe til frokost og så skal jeg da også lige have pakket da vi tager i sommerhus iaften.
Og forresten, så har jeg fødselsdag imorgen
Anmeld