Misjelle skriver:
Ja det er jo rigtigt, han er jo ikke syg
, vidste bare ikke hvordan jeg lige skulle udtrykke det.
Jeg synes det er smadder hårdt for føler mig nogle gange så presset til at udlevere ham til bedsteforældre eller andre der gerne vil holde ham og han vil bare ikke. De synes jo det er moren der er pylret og jeg bare skal lade ham græde, ellers lærer han det aldrig. Men det kan mit mor hjerte altså ikke bære så hun bliver bussemand og tager ham tilbage i sine egne arme
.
Ved egentlig godt at det er fase, men havde ikke regnet med det ville være så voldsomt hvis jeg eller faren bare sidder tæt ved, men den går ikke
. Det er jo mit første barn så man lærer jo hele tiden 
Lige præcis det du mærker og føler er det rigtige at gøre, det skal du gøre..han har dig der kan hjælpe ham og når nu verden er "farlig" for ham hos en anden end dig, så gør det du mærker er det rigtige og det er at lade ham være hos dig.
Hvis der er mennesker der ikke forstår det, så må du jo bede dem læse lidt om børns udvikling....bare fordi de selv overhørte deres børne signaler, så er det jo bestemt ikke det samme som at det er ok og at deres børn havde godt af det.
Hold på dit, du har ret og det viser din følelse og fornemmelse omkring det også, ikke??
Der er altid masser af mennesker som mener alt muligt godt og skidt omkring det man gør...men det er ikke dem du skal tilfredsstille, det er dit barns behov...så en stor læring omkring det at have børn, det var det i hvert fald for mig, er at stå fast og tro på det som ens følelser, fornemmelser og intuition fortæller en.
Det går over og sikkert hurtigere hvis du ikke modarbejder dit barn, men støtter ham gennem denne her fase..
Knus eva..
Anmeld