Knæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2015

Anonym trådstarter

Er i uge 40 og når jeg vendér mig i sengen eller rejser mig kommer der er høj knæklyd nede fra skambenet, jeh er nervøs da det er der baby ligger med hovedet  det gør ikke ondt men tænker om det er baby eller hvad Søren det er ? Nogen der kender til dig ? Bliver helt nervøs 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Er i uge 40 og når jeg vendér mig i sengen eller rejser mig kommer der er høj knæklyd nede fra skambenet, jeh er nervøs da det er der baby ligger med hovedet  det gør ikke ondt men tænker om det er baby eller hvad Søren det er ? Nogen der kender til dig ? Bliver helt nervøs 

Uden at vide det helt sikkert, så tænker jeg det er fordi det hele giver sig.

Du skriver du er i uge. 40, så skal baby jo snart ud og dit underliv skal udvide sig så baby kan komme ud.

Anmeld Citér

1. oktober 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på det er harmløst - på samme måde som vis dit knæ eller ryggen sagde knæk ...  

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Frk.Jakobsen

Det er helt normalt. Jeg er 37+0 og knækker hver gang jeg går og jm har sagt at det er pga de løse ledbånd 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Hullahop92

Hejsa. Mit bækken har knækket, klikket og knast de sidste mange uger af min graviditet.  Det er normalt, fordi leddene bliver blødgjort. Det er en ubehagelig lyd, men så længe det ikke gør decideret ondt, har jeg valgt bare at leve med det. Held og lykke med fødslen! 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar. Der gør ikke ondt men det er ubehageligt når man ved knækket kommer fra hvor babys hoved ligger. Man kan tidligt høre det siger knæk og som om en elastik bliver klipper over agtigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.