Colitis ulcerosa og graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.

er der andre herinde der har CU og har været gravide? Jeg har nu i 5 måneder ikke haft udbrud, men desværre inden for den sidste uge, er jeg begyndt at have blod i aff. Det ee så træls! Jeg er i uge 32 nu, så lægerne er stoppet med at give mig remicade og jeg går udfra at det er derfor, at sygdommen begynder at opblusse igen. Dette er ingen ting i forhold til nogle af de udbrud jeg har haft. Men hvad ville i gøre? Begynde på nyt medicin eller have udbrud de sidste 8 uger af graviditeten og så tage den derfra?

udover det, har i kunne føde normalt eller ee der blevet til kejsersnit? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

blomst84

Anonym skriver:

Hej alle.

er der andre herinde der har CU og har været gravide? Jeg har nu i 5 måneder ikke haft udbrud, men desværre inden for den sidste uge, er jeg begyndt at have blod i aff. Det ee så træls! Jeg er i uge 32 nu, så lægerne er stoppet med at give mig remicade og jeg går udfra at det er derfor, at sygdommen begynder at opblusse igen. Dette er ingen ting i forhold til nogle af de udbrud jeg har haft. Men hvad ville i gøre? Begynde på nyt medicin eller have udbrud de sidste 8 uger af graviditeten og så tage den derfra?

udover det, har i kunne føde normalt eller ee der blevet til kejsersnit? 

Kom ind på facebook, der er en gruppe for kvinder med MC og CU, der snakker vi også meget om graviditeter �� 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Kom ind på facebook, der er en gruppe for kvinder med MC og CU, der snakker vi også meget om graviditeter �� 

Hvad hedder denne gruppe? 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym

Følger lige med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.