Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. september 2015

Anonym trådstarter

Har brug for at være anonym, da dette er meget personligt.

Sagen er den at jeg føler vores samliv/sexliv er gået i stå. Jeg elsker min mand. Han er en god far, ærlig og jeg ved han holder af mig. Jeg føler mig bare taget for givet, hvis man kan kalde det det. Det er i 90-95% af tilfældene mig, der ligger op til sex. Hvis han lægger op til noget, er det typisk fordi jeg ikke har gjort det længe. Det gør mig faktisk pisse ked af det - vil gerne have at han har lyst til mig og lægger op til mig - at jeg er begæret. Hvis jeg er heldig har vi sex en gang om ugen (hvis jeg lægger op til det). Synes selv jeg er en pæn, slank og sød kvinde - føler jeg behandler ham godt og roser ham meget for den han er og det han opnår. Jeg synes selv jeg er god til fx at skrive en sød sms til ham, når han er på arbejde o.l. for at vise jeg er glad for ham og tænker på ham. Problemet er bare, at jeg ikke synes der kommer den anden vej. Jeg har sagt mange gange, at jeg savner at mærke han er vild med mig - at han synes jeg er dejlig og har lyst til mig. Der sker så noget i et par dage og så er alt ved det gamle igen... Sidder faktisk og bliver helt trist af at skrive det her.. Siger ikke jeg er perfekt overhovedet.. Har da sikkert også mine fejl og mangler..

Har I prøvet noget lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.