Ægløsning, tests etc. Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2015

SB10

Hej damer

Jeg har brug for jeres hjælp..

Min kæreste og jeg har først at blive gravide i ca 6 måneders tid nu.

Jeg har indtil nu ikke brugt ægløsningstest. Vi har haft sex dagligt, med undtagelser selvfølgelig, og der er endnu ikke sket noget.

Jeg har nu væbnet mig med et laber at æl tests, men jeg har endnu ikke erhvervet mig ret meget viden om dem.

Hvor ofte skal man teste med dem? Foruden dagligt, skal man da teste flere gange om dagen, eller er det nok at teste om morgenen?

En ''skygge-streg'' er det samme som negativ ikke?

Hvor mange af jer har benyttet jer af æl test?

For søren da.. Sker der ikke snart noget !

Jeg håber at i kan hjælpe mig, og på forhold tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2015

Baby-Crazy

SB10 skriver:

Hej damer

Jeg har brug for jeres hjælp..

Min kæreste og jeg har først at blive gravide i ca 6 måneders tid nu.

Jeg har indtil nu ikke brugt ægløsningstest. Vi har haft sex dagligt, med undtagelser selvfølgelig, og der er endnu ikke sket noget.

Jeg har nu væbnet mig med et laber at æl tests, men jeg har endnu ikke erhvervet mig ret meget viden om dem.

Hvor ofte skal man teste med dem? Foruden dagligt, skal man da teste flere gange om dagen, eller er det nok at teste om morgenen?

En ''skygge-streg'' er det samme som negativ ikke?

Hvor mange af jer har benyttet jer af æl test?

For søren da.. Sker der ikke snart noget !

Jeg håber at i kan hjælpe mig, og på forhold tak

Jeg har prøvet æl tests og for mig var de ikke noget værd!

De blev aldrig rigtig klart positive og det var selvom jeg havde ægløsning. Så du skal være opmærksom på at for nogen virker de og ikke for andre 

Jeg brugte dem fra netto og fulgte vejledningen i dem. I starten testede jeg én gang dagligt i de fem dage. Jeg har også prøvet at teste hver dag i en cyklus og har også prøvet med to gange dagligt. Men de virkede ikke for mig 

Lige en anden ting... Med mindre i har lyst selvfølgelig, så er det effektivt nok at have sex hver anden tredje dag. Mængden af sædceller er ikke lige så stor hvis manden har udløsning hver dag, i forhold til hver anden dag. Håber det gav mening

Held og lykke 

Anmeld Citér

30. september 2015

SB10

Det er jeg glad for at høre �� 

For jeg synes indtil videre ikke, at det fungerer for mig. 

Vi har ikke "bare sex for at have sex", men det kunne da være at vi skulle skippe en dag hist og her, hvis det kan være til hjælp for babymaking'en 

tusind tak for dit svar! 

Anmeld Citér

30. september 2015

Baby-Crazy

SB10 skriver:

Det er jeg glad for at høre �� 

For jeg synes indtil videre ikke, at det fungerer for mig. 

Vi har ikke "bare sex for at have sex", men det kunne da være at vi skulle skippe en dag hist og her, hvis det kan være til hjælp for babymaking'en 

tusind tak for dit svar! 

Tror mange har sex lidt oftere og lidt mere planlagt jo længere tid man har prøvet at lave baby

Men hav det endelig hver dag det var ikke ment som at det var bedre hver anden dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.