hvornår ville i tro æl faldt (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2015

Rsa

Anonym skriver:

27 dage 

okay, så ifølge bogen skulle din ægløsning befinde sig omkring dag 13-14... Bog er desværre bare ikke altid rigtig! 

mærker du forskel på fx. din udflåd?

jeg kan se når jeg har det og til tider mærke niv og jag i den side ægløsningen kommer... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

okay, så ifølge bogen skulle din ægløsning befinde sig omkring dag 13-14... Bog er desværre bare ikke altid rigtig! 

mærker du forskel på fx. din udflåd?

jeg kan se når jeg har det og til tider mærke niv og jag i den side ægløsningen kommer... 

Ja de smerter havde jeg dag 12,13, 14 og har haft mureren siden da... tror sku bare ikk de teste er noget for mig  jeg må jo afvente og se næste mdr om jeg fanger æl korrekt der 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Det første billed illustrerer mine teste, det andet billed er taget med en dags mellemrum syntes bare det er lidt vildt at jeg ikke har fanget den sådan 100 procent ��

Hvilken dag tænker i æl er faldet? Jeg tror selv dag 17, men vil hører jer hvad i tænker 

Jeg vil ikke mene at du har haft æl endnu. 

Men fortsæt med at teste

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Jeg vil ikke mene at du har haft æl endnu. 

Men fortsæt med at teste

Har taget 1 de sidste par dage og nu er de næsten blanke dvs. Der er kun 1 streg og en ultra utydelig 2. Streg så den er overstået uden jeg har opfanget den desværre ��

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Anonym skriver:

Har taget 1 de sidste par dage og nu er de næsten blanke dvs. Der er kun 1 streg og en ultra utydelig 2. Streg så den er overstået uden jeg har opfanget den desværre ��

Hmm. Den gang jeg forfægte at blive gravid med første barn kunne jeg en måned heller ikke få en positiv test. Men måneden efter kom den på dag 18. 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Anonym skriver:

Jeg har lige kigget på billedet igen.  Jeg kan se at du ikke rigtig tester på samme tidspunkter. Det råder de jo til. Derudover skal du huske at man ikke må drikke så meget i op til tre timer før. Derudover skal du helst holde dig mindst tre timer. Er det overholder?  

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige kigget på billedet igen.  Jeg kan se at du ikke rigtig tester på samme tidspunkter. Det råder de jo til. Derudover skal du huske at man ikke må drikke så meget i op til tre timer før. Derudover skal du helst holde dig mindst tre timer. Er det overholder?  

Desværre nej ikke på alle testene men det var intet problem den foregående måned selvom jeg havde drukket m.m. fangede jeg den tydeligt derfor forstår jeg det ikke helt 

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Anonym skriver:

Desværre nej ikke på alle testene men det var intet problem den foregående måned selvom jeg havde drukket m.m. fangede jeg den tydeligt derfor forstår jeg det ikke helt 

Okay. Underligt.  Og du er ikke gravid? :/

Anmeld Citér

3. oktober 2015

Anonym trådstarter

Okay. Underligt.  Og du er ikke gravid? :/

Det tror jeg ikke, har test dag på fredag, men indtil videre føler jeg ikke at jeg er... plejer at ha symptomer,  men igen det kan jo os være meget tidligt hvis æl først fandt sted i mandags 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.