Det er nu 6 måneder siden vi begyndte at prøve, og intet er sket endnu. Jeg ved godt at der er mange der prøver meget længere tid osv, men det er stadig pisse surt ikke at have haft held endnu.. Siden jeg var lille fik man tudet ørene fuld af at man bare skulle have sex en enkeltgang eller misse en pille så.blev man gravid, og dum som jeg er har jeg egentlig altid troet at det var aå nemt som alle fik det til at lyde.
Jeg havde ikke sat mig ind i noget inden vi begyndte at prøve for vi skulle vel bare have sex også ville dem vel være der ikk ?
Meeeen nej sådan er den virkelige verden ikke, kunne godt have brugt en lille advarelse om dette inden start...
Nå men ja ville sådan set bare ud med noget damp. Hvorfor kan det ikke bare være lige nemt for alle så vi alle kan få hvad vi gerne vil have uden at skulle igennem nederlagene
Havde helt klart troet den var her denne gang, meen nej mens kom lige 3 dage før tid, så nu giver jeg snart op er blevet testet for pco og tager ægløsningstest så ved jeg rammer den hver gang og stadig intet..
Det er sku surt røv..
Godnat.. 
Anmeld
Citér