Skal jeg kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg har den sidste uges tid overvejet at kontakte lægen, men ved virkelig ikke om det bare er mig der er pylret og det ikke er noget som helst.. 

Denne og sidste cyklus har jeg oplevet pletblødning midt i cyklus som vare i næsten en uge før det er helt væk igen plejer ikke at have brunt udflåd før 2 dage op til menstruation.. Jeg forsøger at blive gravid og har PCO så cyklusserne er meget lange, derfor jeg også er meget opmærksom på de mindste ændringer i min cyklus. Men ud fra ting jeg har noteret i min kalender kan jeg se jeg og har haft smerter i underlivet de sidste 3 måneder hver gang jeg har skulle tisse, og ubegrundede kramper i skeden og har nogle få gange fået nogle jag op når jeg har sat mig lidt for hurtigt ned på en stol.. 

Hvad tænker i?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2015

Christine

Anonym skriver:

Jeg har den sidste uges tid overvejet at kontakte lægen, men ved virkelig ikke om det bare er mig der er pylret og det ikke er noget som helst.. 

Denne og sidste cyklus har jeg oplevet pletblødning midt i cyklus som vare i næsten en uge før det er helt væk igen plejer ikke at have brunt udflåd før 2 dage op til menstruation.. Jeg forsøger at blive gravid og har PCO så cyklusserne er meget lange, derfor jeg også er meget opmærksom på de mindste ændringer i min cyklus. Men ud fra ting jeg har noteret i min kalender kan jeg se jeg og har haft smerter i underlivet de sidste 3 måneder hver gang jeg har skulle tisse, og ubegrundede kramper i skeden og har nogle få gange fået nogle jag op når jeg har sat mig lidt for hurtigt ned på en stol.. 

Hvad tænker i?? 

Det synes jeg helt sikkert du skal. Det kan jo nemt være ganske ufarligt, men så er det jo også rart at vide 

Min læge er ret god til at fortælle mig hvordan det hele ser ud dernede når jeg skal have underlivstjek og det er bare så rart at vide, selv om man bagefter skal vente på svar vedrørende skrab.

Men ja.. af sted med dig, det er ikke pylret men helt fornuftigt 

Anmeld Citér

30. september 2015

loop

Hvad tænker i?? 

Jeg tænker, at du er alt for tålmodig. Du skriver, at du i 3 måneder, har haft smerter ved hver vandladning.

Det er på tide, at komme til læge for at blive undersøgt.

Anmeld Citér

30. september 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Det synes jeg helt sikkert du skal. Det kan jo nemt være ganske ufarligt, men så er det jo også rart at vide 

Min læge er ret god til at fortælle mig hvordan det hele ser ud dernede når jeg skal have underlivstjek og det er bare så rart at vide, selv om man bagefter skal vente på svar vedrørende skrab.

Men ja.. af sted med dig, det er ikke pylret men helt fornuftigt 

Ja så må jeg hellere lige få ringet i morgen når jeg kan få mulighed for at ramme det indenfor tidsrummet for hvornår lægen kan snakke med en..  Man frygter jo bare der er noget galt... 

Anmeld Citér

30. september 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg tænker, at du er alt for tålmodig. Du skriver, at du i 3 måneder, har haft smerter ved hver vandladning.

Det er på tide, at komme til læge for at blive undersøgt.

Vil så nødig være en belastning for lægerne hvis jeg tager tid fra nogen som måske havde mere brug for det end jeg, men ja kan godt se at det trods alt er tre måneder jeg har noteret ned omkring.. Men ja er nok også rigtig nervøs, bryder mig ikke rigtig om at gå til læge, så skal lige puffes lidt for at skulle gøre det..

Anmeld Citér

30. september 2015

loop

Anonym skriver:

Vil så nødig være en belastning for lægerne hvis jeg tager tid fra nogen som måske havde mere brug for det end jeg, men ja kan godt se at det trods alt er tre måneder jeg har noteret ned omkring.. Men ja er nok også rigtig nervøs, bryder mig ikke rigtig om at gå til læge, så skal lige puffes lidt for at skulle gøre det..

Så vil jeg da gerne give dig det puf

Du er lige så vigtig, som alle andre, og du har lige så meget ret til at blive undersøgt.

Jeg bryder mig heller ikke om, at gå til læge, så jeg venter også nogengange lidt tid inden jeg gør det, hvis det ikke er akut, og hver gang har lægen sagt, at jeg da bare skulle være kommet noget før.

Hvis du kommer til lægen, og der ikke er noget galt at finde, så ved du i det mindste det.

Endelig, hvis du ikke har været ved lægen i 3 måneder, på trods af, at du mærker symptomer på at noget er galt, så er du vist ikke en af dem, der belaster systemet

Anmeld Citér

30. september 2015

Christine

Anonym skriver:

Ja så må jeg hellere lige få ringet i morgen når jeg kan få mulighed for at ramme det indenfor tidsrummet for hvornår lægen kan snakke med en..  Man frygter jo bare der er noget galt... 

Det kender jeg godt, oh i det tidsrum man kan ringe til lægen er man jo altid nummer 20 i tlf-køen 

Men som en anden siger, så er det ikke for pylret af dig og selv om det eks kan være en forholdsvis ufarlig infektion, så skal man jo forbi lægen for at få udskrevet noget medicin osv. Det tror jeg ikke der er nogen der synes er forkert. God bedring 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.