Hej.
Min kæreste og jeg prøver at få et barn.
Jeg fik min menstruation d. 4 september jeg stoppede med p piller, hvilket jeg har været på i 3 år nu. Jeg stoppede med dem og vi håber nu på graviditet.
Jeg kom frem til jeg ville få ægløsning omkring d. 19 september vi havde sex dagen op til og på selve dagen.
I de her dage har jeg kroniske smerter i underlivet, Og følelserne sidder let udenpå tøjet.
Så mit spørgsmål er nu, kunne det evt være tegn på graviditet og burde jeg få det tjekket? Eller er det bare tegn på jeg har droppet mine p piller?
Det skal siges jeg har testet, men den var negativt, men det er vel fordi det er for tidligt.
Er spændt på svar, og håber på en graviditet.
Lisbeths svar
Hej !
Der er gået 5 dage siden du skrev. Måske er du gravid, men testen kan dårlig nok nå at være positiv.
Nogen gange når ønsket er meget stort, mærkes der en hel masse i kroppen. Om det er graviditetstegn vil vise sig.
Du må væbne dig med tålmodighed og er det ikke lykkedes lige nu er der håb forude.
Nogen har brug for flere måneder efter P pille stop, indtil kroppens normale cyklus overtager . Andre bliver gravide med det samme.
Ønsker dig held og lykke med baby projektet.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér