Allergisk overfor kylling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.046 visninger
3 svar
1 synes godt om
28. september 2015

Anonym trådstarter

God aften de damer.

Måake mit spørgsmål er lidt mærkeligt, men jeg forsøger alligevel. 

Kan man godt ud af det blå blive allergisk overfor ting? Som fx kylling? 

De sidste par gange vi har fået noget med kylling er jeg blevet så dårlig bagefter. Ikke lige med det samme, men efter et par timer. Jeg får tynd mave, kaster op og et par gange nu har jeg også døjet med bøvser der smager og lugter af rådne æg. 

Det er ikke kun når vi selv har lavet kylling, også når vi har spist udefra, fx pizza med kylling, burger med kylling eller lignende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

God aften de damer.

Måake mit spørgsmål er lidt mærkeligt, men jeg forsøger alligevel. 

Kan man godt ud af det blå blive allergisk overfor ting? Som fx kylling? 

De sidste par gange vi har fået noget med kylling er jeg blevet så dårlig bagefter. Ikke lige med det samme, men efter et par timer. Jeg får tynd mave, kaster op og et par gange nu har jeg også døjet med bøvser der smager og lugter af rådne æg. 

Det er ikke kun når vi selv har lavet kylling, også når vi har spist udefra, fx pizza med kylling, burger med kylling eller lignende. 

Jeg bliver også dårlig aF nogle ting. Jeg har højt sandsynligt noget der hedder irriteret tarmsyndrom (mener jeg ).. Min mave knurrer også tit, selv lige efter jeg har spist. Bliver dårlig hvis jeg spiser for meget. 

Kaster dog ikke op.

Jeg kan ikke fortælle dig hvilke ting man skal holde sig fra med den sygdom for det er forskelligt fra person til person.

Men Ja man kan godt blive allergisk overfor ting ud af det blå, jeg blev allergisk over for katte efter at have haft kat i 22år. 

Prøv at lad vær med spis kylling noget tid, og andet du er blevet dårlig af.

Anmeld Citér

29. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg bliver også dårlig aF nogle ting. Jeg har højt sandsynligt noget der hedder irriteret tarmsyndrom (mener jeg ).. Min mave knurrer også tit, selv lige efter jeg har spist. Bliver dårlig hvis jeg spiser for meget. 

Kaster dog ikke op.

Jeg kan ikke fortælle dig hvilke ting man skal holde sig fra med den sygdom for det er forskelligt fra person til person.

Men Ja man kan godt blive allergisk overfor ting ud af det blå, jeg blev allergisk over for katte efter at have haft kat i 22år. 

Prøv at lad vær med spis kylling noget tid, og andet du er blevet dårlig af.

Mange tak for svar. 

Det vil jeg prøve.

Anmeld Citér

29. september 2015

sne190810

Jeg begyndte her tidligere i år pludselig at slå fuldstændig ud i munden og hæve op hver gang jeg spiste diverse frugter (har altid spist meget frugt og aldrig haft det mindste). Det kom ud af det blå, og jeg døjer stadig meget med det :-( specielt røde æbler, ferskner, hindbær, nektariner, jordbær osv. 

Så ja, det kan sagtens komme ud af det blå.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.