Anonym skriver:
Står i lidt af er dilemma, håber I har nogen gode råd. Har en veninde der har en søn der vil lege bolle leg og han forklare uden problemer hvad det betyder at bolle og sådan. En dag vi havde været sammen med dem, havde min søn og hendes leget bolle leg og de sagde det var uden bukser og det hele, de er lige gamle børnene ca.5 år. Jeg synes efterfølgende det var lidt ubehageligt at tænke over, og nu har jeg faktisk ikke lyst til at vi skal være sammen med dem mere, eftersom min veninde fortæller at drengene nu også er begyndt at tage bukser af sin lillesøster, samt "rykker" meget i tissemanden fx. Når han ser sin mor nøgen. Hvad gør man lige, vil ikke udsætte mine børn for den grænseoverskridende leg og kan heller ikke stå og holde øje konstant hvis de skal lege, det stresser mig
hvad havde i gjort? Jeg har selvfølgelig sagt til min veninde at han ikke skal lære mine unger den leg! Og at hun må hjælpe ham MEGET så han kan styre det der.
Som jeg forstår dine indlæg, så forklare hendes søn hvordan man boller? Det ser jeg intet galt i i en alder af 5 år. I dagens dk ville det næsten undre mig hvis en 5 årig ikke havde opsnappet ca hvordan det foregår... Derudover lyder det ikke som om at de IKKE leger ligeværdigt? Og med det i mente, synes jeg du skal tage den med ro. Det er helt naturligt og normalt.
Hvis du derimod mener at han rent faktisk stikker tissemanden i numsen på din søn, så er det for mig en anden snak, og så ville jeg vælge og snakke med drengene om hvor grænsen går. Men det lyder ikke til at det er tilfældet , og derfor ville jeg ikke ligge så meget i det, men holde øje som man under alle omstændigheder gør
Anmeld
Citér