Han leger bolle leg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2015

A&F

Jeg ville ikke synes om den adfærd. Og det bekymrer mig at det er så "vildt". Er tingene som det skal være hjemme hos dem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Bella&Lina

Anonym skriver:

Står i lidt af er dilemma, håber I har nogen gode råd. Har en veninde der har en søn der vil lege bolle leg og han forklare uden problemer hvad det betyder at bolle og sådan. En dag vi havde været sammen med dem, havde min søn og hendes leget bolle leg og de sagde det var uden bukser og det hele, de er lige gamle børnene ca.5 år. Jeg synes efterfølgende det var lidt ubehageligt at tænke over, og nu har jeg faktisk ikke lyst til at vi skal være sammen med dem mere, eftersom min veninde fortæller at drengene nu også er begyndt at tage bukser af sin lillesøster, samt "rykker" meget i tissemanden fx. Når han ser sin mor nøgen. Hvad gør man lige, vil ikke udsætte mine børn for den grænseoverskridende leg og kan heller ikke stå og holde øje konstant hvis de skal lege, det stresser mig  hvad havde i gjort? Jeg har selvfølgelig sagt til min veninde at han ikke skal lære mine unger den leg! Og at hun må hjælpe ham MEGET så han kan styre det der.

Som jeg forstår dine indlæg, så forklare hendes søn hvordan man boller? Det ser jeg intet galt i i en alder af 5 år. I dagens dk ville det næsten undre mig hvis en 5 årig ikke havde opsnappet ca hvordan det foregår... Derudover lyder det ikke som om at de IKKE leger ligeværdigt? Og med det i mente, synes jeg du skal tage den med ro. Det er helt naturligt og normalt. 

Hvis du derimod mener at han rent faktisk stikker tissemanden i numsen på din søn, så er det for mig en anden snak, og så ville jeg vælge og snakke med drengene om hvor grænsen går. Men det lyder ikke til at det er tilfældet , og derfor ville jeg ikke ligge så meget i det, men holde øje som man under alle omstændigheder gør 

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Jeg ville ikke synes om den adfærd. Og det bekymrer mig at det er så "vildt". Er tingene som det skal være hjemme hos dem?

Ved ikke hvordan det foregår hos dem, men hun er alene med 3 børn og de har været igennem en del ifht, flytning, mors nye kæreste og så alene igen. Hun gør helt sikkert sit bedste og alt virker normalt, måske en lidt hård tone til tider når mor alene til 3 er løbet tør for tålmodighed.

Anmeld Citér

29. september 2015

CutieKiwi

esioul skriver:

Det giver jeg dig ret i. Det lyder ikke til at være normal adfærd!!  

Det ER ganske normal alderssvarende seksuel adfærd 

Anmeld Citér

29. september 2015

esioul

CutieKiwi skriver:

Det ER ganske normal alderssvarende seksuel adfærd 

Nu læste jeg noget med at stikke tissemanden op.. Det er i hvert fald ikke. 

I 5 års alderen er det normalt at undersøge, kigge, stimulere.

Anmeld Citér

29. september 2015

CutieKiwi

esioul skriver:

Nu læste jeg noget med at stikke tissemanden op.. Det er i hvert fald ikke. 

I 5 års alderen er det normalt at undersøge, kigge, stimulere.

Den havde jeg så lige overset  men spørgsmålet er om det virkelig er det der sker inde på værelset, eller at børnene ligger sig ovenpå hinanden og simulere bevægelserne.

Anmeld Citér

29. september 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Står i lidt af er dilemma, håber I har nogen gode råd. Har en veninde der har en søn der vil lege bolle leg og han forklare uden problemer hvad det betyder at bolle og sådan. En dag vi havde været sammen med dem, havde min søn og hendes leget bolle leg og de sagde det var uden bukser og det hele, de er lige gamle børnene ca.5 år. Jeg synes efterfølgende det var lidt ubehageligt at tænke over, og nu har jeg faktisk ikke lyst til at vi skal være sammen med dem mere, eftersom min veninde fortæller at drengene nu også er begyndt at tage bukser af sin lillesøster, samt "rykker" meget i tissemanden fx. Når han ser sin mor nøgen. Hvad gør man lige, vil ikke udsætte mine børn for den grænseoverskridende leg og kan heller ikke stå og holde øje konstant hvis de skal lege, det stresser mig  hvad havde i gjort? Jeg har selvfølgelig sagt til min veninde at han ikke skal lære mine unger den leg! Og at hun må hjælpe ham MEGET så han kan styre det der.

Jeg er ikke forskrækket over børn lege sådan generelt, men din venindes søn lyder en anelse grænseoverskridende, må jeg sige.

Jeg synes, at det med at han tager bukserne af sin lillesøster er mega grænseoverskridende - det skal da stoppe!!!! Hvor gammel kan lillesøsteren være, hvis han selv er bare 5 år ?

Anmeld Citér

29. september 2015

esioul

CutieKiwi skriver:

Den havde jeg så lige overset  men spørgsmålet er om det virkelig er det der sker inde på værelset, eller at børnene ligger sig ovenpå hinanden og simulere bevægelserne.

præcis. Jeg forholder mig bare til hvad TS skriver. Men om det er det der sker, aner jeg ikke. Men normalt er det i hvert fald ikke hvis det er tilfældet

Anmeld Citér

29. september 2015

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Jeg er ikke forskrækket over børn lege sådan generelt, men din venindes søn lyder en anelse grænseoverskridende, må jeg sige.

Jeg synes, at det med at han tager bukserne af sin lillesøster er mega grænseoverskridende - det skal da stoppe!!!! Hvor gammel kan lillesøsteren være, hvis han selv er bare 5 år ?

Hun er 1år 

Anmeld Citér

29. september 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Hun er 1år 

SÅ skal der jo bare tages affære NU! Det mener jeg faktisk, at du er forpligtet til. Få din veninde (og evt. kommunen) i tale NU!!!!!

PYH - noget må jo være helt galt i det hjem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.