Ændret mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2015

grinny

I takt med at jeg har tabt mig har min mens også ændret sig - ikke det vilde, men alligevel lidt.

Den er gået fra 30/31 dage til 28 - men denne gang er den også meget voldsom. De tamponer jeg altid har brugt skal jeg nu skifte hver 2. Til 3. Time og jeg bløder igennem natbind om natten - er det normalt den bliver så meget mere kraftig? Jeg er også meget mere øm end jeg plejer at være denne gang 

Er der nogen der har erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Jegkiggerpåfugle

Min cyklus har været ligesom din - cirka 30-32 dage efter jeg tabte de 13 kg ændrede det sig til 28 så blev jeg insemineret og bum gravid - efter fødslen var cyklus stadig 38 dage 5 mdr senere bum gravid igen ��

Anmeld Citér

28. september 2015

grinny

Jegkiggerpåfugle skriver:

Min cyklus har været ligesom din - cirka 30-32 dage efter jeg tabte de 13 kg ændrede det sig til 28 så blev jeg insemineret og bum gravid - efter fødslen var cyklus stadig 38 dage 5 mdr senere bum gravid igen ��

Blev den også mere kraftig?

Anmeld Citér

28. september 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg synes nu altid jeg har blødt meget kraftigt - og bløder som regel så meget jeg kun kan bruge natbind hele døgnet. 

Anmeld Citér

29. september 2015

grinny

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg synes nu altid jeg har blødt meget kraftigt - og bløder som regel så meget jeg kun kan bruge natbind hele døgnet. 

Hold da op, det var alligevel en del 

Jeg har aldrig blødt særlig meget, så bliver helt chokeret når jeg føler jeg ikke kan kontrollere det

Anmeld Citér

30. september 2015

Chris87

grinny skriver:

I takt med at jeg har tabt mig har min mens også ændret sig - ikke det vilde, men alligevel lidt.

Den er gået fra 30/31 dage til 28 - men denne gang er den også meget voldsom. De tamponer jeg altid har brugt skal jeg nu skifte hver 2. Til 3. Time og jeg bløder igennem natbind om natten - er det normalt den bliver så meget mere kraftig? Jeg er også meget mere øm end jeg plejer at være denne gang 

Er der nogen der har erfaringer? 

Jeg er en af de der "uheldige" som sagtens kan bruge 2 pakker alm bind og 1 pakke natbind i mine perioder hvis det er slemt..

Jeg har lige siden jeg var yngre startet min mens cyklus med at have sindssyg ondt de første to dage, så meget jeg nogen gange godt kan sætte mig ned og tude fordi kroppen bliver så træt ..

Det mærkelige er jeg har det som regel sådan hver 3 måned - min læge har aldrig kunne svare på hvorfor det er sådan hver 3 måned 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.