Sengetid for jeres 5/6 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2015

Mullesmith

bøllen skriver:

Hvilket tidspunkt kommer jeres 5/6 årig børn i seng ?           ( skolebarn i 0 klasse ) 

tillægsspørgsmål 

hvad gør i med klasse arrangement på hverdags aften som går ud over sengetid ??

Mine drenge bliver puttet kl.20. De er i børnehave fra 9-15. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

bøllen

De3Guldklumper skriver:

Her går de i seng mellem 19-19.30.

Hvis vi har klassearrangementer på hverdage så er det altid fredag aften.

her bliver der også puttet imellem kl 19-19,30 og der er brug for ro til lige at falde ned inden sengetid. Har lige modtaget invitation til klasse arragement fra kl 17-20 på en tirsdag

Anmeld Citér

28. september 2015

De3Guldklumper

bøllen skriver:

her bliver der også puttet imellem kl 19-19,30 og der er brug for ro til lige at falde ned inden sengetid. Har lige modtaget invitation til klasse arragement fra kl 17-20 på en tirsdag

Jeg synes det er sent - for inden man rigtig får sluttet af med oprydning og snakket færdig så kan klokken hurtig blive mere end 20.

Hvis det var her - så kunne vi godt finde på at sige tak for i aften når klokken blev 19. Så havde man deltaget men samtidig holdt sengetiden - hvilket er meget vigtig her..

Anmeld Citér

28. september 2015

bøllen

De3Guldklumper skriver:

Jeg synes det er sent - for inden man rigtig får sluttet af med oprydning og snakket færdig så kan klokken hurtig blive mere end 20.

Hvis det var her - så kunne vi godt finde på at sige tak for i aften når klokken blev 19. Så havde man deltaget men samtidig holdt sengetiden - hvilket er meget vigtig her..

Nemlig lige det jeg tænker. Inden man når hjem og putte mm bliver kl jo halv meget.

Anmeld Citér

28. september 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

her bliver Theis på 7 puttet kl 19.30.

han bliver vækket kl 6.30.

er der noget med skolen så er han længere oppe den dag.

Anmeld Citér

28. september 2015

serinasmor

bøllen skriver:

Vi var for et par uger siden til noget fællesspisning i børnehaven - 17-20 ... Nogle gik før tid og kl var vel 20 da alt var opryddet .. 

For en enkelt aften tænker jeg det er ok ... De ved jo hvorfor børnene er trætte dagen efter  

Anmeld Citér

28. september 2015

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander på 6½ sover fra ca. 19.15 til 7. Møder fra 8-14 og er i DUS 2-3 gange om ugen.
Vi har ikke oplevet noget aften arrangement endnu,men jeg ville også tage hjem så han kunne komme i seng. Han har så meget brug for 11-12 timer,ellers er han alt for træt.

Anmeld Citér

28. september 2015

EAF

Hvilket tidspunkt kommer jeres 5/6 årig børn i seng ?           ( skolebarn i 0 klasse ) 

tillægsspørgsmål 

Min søn bliver 6 til januar, starter skole til august. Her sker det mellem 19 og 21 afhængig af hvem der putter i hverdagene. 19.30-20.00 er han ihvertfald i nattøjet og er oppe på sit værelse - når jeg putter sover han inden 20.00, med godnatsange og godnathistorie hvis det er farmand så sover han inden 21. De skal lige lege lidt vilde lege inden han sover før, under og efter godnatsang og godnathistorie Fra fredag eftermiddag og henover weekenden ser det anderledes ud alt efter planerne. Han bliver vækket inden 8 og er oftest i børnehave fra før 8 nu hvor jeg er begyndt at arbejde som dagplejer og det er far der skal aflevere og videre på arbejde.

Anmeld Citér

28. september 2015

Clisolka

bøllen skriver:

tillægsspørgsmål 

Nu fylder min datter 5 år i næste måned og hun kommer allerede i seng 18.30, hvor jeg derefter læser godnathistorie for hende - det gør de begge. De står også op alt imellem 5.30 - 6.30.

Er der et arrangement i børnehaven, så smutter vi omkring deres sengetid. Er det med spisning, så har vi før gået fordi de skulle hjem og sove Min datter kan ikke holde sig vågen længere end til kl. 19-20, så begynder hun at spørge om at komme i seng Vi har haft den rutine siden hun blev født.

Anmeld Citér

28. september 2015

Vik

Min pige er lige blevet 5. Hun bliver puttet mellem 19-20 og stå op når hun selv vågner da jeg gå hjem på barsel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.