Har brug for hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. september 2015

Anonym trådstarter

Hej allesammen. Jeg skriver nu en tråd da jeg har brug for noget hjælp og information. Sagen er den at min kæreste og jeg ønsker børn sammen, og det har vi gjort siden vi blev kærester. Vi valgte meget hurtigt at have den holdning, at hvis det skete, så skete det og derfor har vi ikke brugt nogen form for prævention. Nu er det bare sådan at vi har snakket meget om det, det sidste år og begge ønsker at få et barn, og bliver ret skuffede når der ikke er sker noget. Vi har været sammen i snart 2 et havlt år og bliver begge snart 20. Min kæreste har snakket med sin læge, som synes vi skal tage op til et snak hos min egen læge, men jeg er ret nervøs omkring hvad vi vil blive mødt med. Der er en masse holdninger til unge forældre, og jeg er bange for vi ikke vil blive taget seriøst. Er der nogle der ved hvad jeg kan forvente? På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Chellie

Jeg tror, det kommer meget an på lægen. En god læge vil tage jer seriøst, og hjælpe jer med at finde ud af, hvorfor der ikke sker noget. Men en læge, som er meget præget af personlige holdninger, vil måske ikke være nær så god at snakke med. Jeg tror, der kun er én ting at gøre: Prøv! 

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for svar! Ja du har ret, og det er jo deres arbejde at hjælpe os, i hvertfald prøve at hjælpe.

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym

Min læge sagde "ja du er jo meget ung så det er da lidt underligt der intet er sket." Også sendte hun mig cidere jeg er 23. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.