Positiv eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
7 svar
2 synes godt om
28. september 2015

Krøllepigen

Jeg har taget denne graviditets test i morges, og jeg vil gerne vide hvad jeres 'dom' er? Positiv eller negativ. Har godt nok først forventet mens i morgen eller onsdag d. 30 sep. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

anja89

Syntes godt jeg kan se den.

et forsigtigt tillykke.

den ligner dem jeg har haft i mine første graviditeter og har fået tre dejlige børn ud af det 

Anmeld Citér

28. september 2015

LM85

Sådan så alle mine tests ud meget tidligt i graviditeten! Og har nu et barn på 3 år 

Testede nok et par dage før jeg skulle have haft mens, men havde en skør cyklus! Var dog efter beregningerne da jeg havde været til NF 4+4 den dag jeg Testene første gang 

Anmeld Citér

28. september 2015

Mortil2drenge<3

Krøllepigen skriver:

Jeg har taget denne graviditets test i morges, og jeg vil gerne vide hvad jeres 'dom' er? Positiv eller negativ. Har godt nok først forventet mens i morgen eller onsdag d. 30 sep. 

Sådan så min også ud da jeg var 4+4 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

catja

Tør godt skrive tillykke - eller er du blevet klogere nu?

kram kram

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Os&lilledig

Krøllepigen skriver:

Der er da ingen tvivl.. TILYKKE  

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Heidi.R.

2. oktober 2015

Krøllepigen

Nej er desværre ikke blevet klogere. �� var ved lægen i tirsdags, og der var den negativ. Skulle have min mens d. 30 senest i følge min cyklus. 

Og den er ikke kommet endnu. Så har aftalt med lægen at jeg skal derop mandag hvis jeg ikke har fået den endnu. Har bare en tyngde uden lige i mit underliv, og prikken og stikken i brysterne. ☺ 

Og skal til julefrokost i morgen med min kærestes arbejde, hvor sviger forældrene også er.. så de ved med det samme hvis jeg holder mig fra alkohol ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.