Blefri (næsten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
2 svar
4 synes godt om
27. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

YYAAAAYYYY 

De sidste to nætter har sønnen sovet UDEN ble og UDEN uheld 

I nat ville han gerne have bleen på så det har han self fået, men det er stadig stor sejr at han er ved at være klar til helt at stoppe med bleen 

Vores store dreng der lige har rundet de 4 år d. 19. september :)

Han har længe været uden ble om dagen efter eget ønske og endnu længere før det ville han kun lave stort på toilettet så det har længe været undervejs, men altid i hans tempo :) 

Jeg håber at han fremadrettet husker hvor god han var med ikke at tisse i sengen og får selvtilliden til helt at stoppe med bleen :)

For 9 ud af 10 gange er bleen alligevel helt tør om morgenen :D

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Bshizzle

Wampires skriver:

YYAAAAYYYY 

De sidste to nætter har sønnen sovet UDEN ble og UDEN uheld 

I nat ville han gerne have bleen på så det har han self fået, men det er stadig stor sejr at han er ved at være klar til helt at stoppe med bleen 

Vores store dreng der lige har rundet de 4 år d. 19. september :)

Han har længe været uden ble om dagen efter eget ønske og endnu længere før det ville han kun lave stort på toilettet så det har længe været undervejs, men altid i hans tempo :) 

Jeg håber at han fremadrettet husker hvor god han var med ikke at tisse i sengen og får selvtilliden til helt at stoppe med bleen :)

For 9 ud af 10 gange er bleen alligevel helt tør om morgenen :D

Sådan 

Jeg står faktisk i præcis samme situration! 

Min søn (som blir 4 år til Okt) er blefri om dagen men sover med ble om natten.. 

Har de sidste par uger her lagt mærke til at han vågner op med tør ble og som det første om morgen siger at han skal tisse. - altså han river bleen af og går på potten! 

Har derfor overvejet at lade vær med at give ham ble på fra i morgen af, og så bare se hvordan det vil gå. 

( tror bare lige jeg vil investere i en ekstra dyne )  Og se om jeg kan finde nogle tisse-underlag. 

Min kæreste mener bare ik han er klar til det  Men der sker jo ikke noget ved det hvis man ik bare kaster sig ud i det.. 

Anmeld Citér

28. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Bshizzle skriver:

Sådan 

Jeg står faktisk i præcis samme situration! 

Min søn (som blir 4 år til Okt) er blefri om dagen men sover med ble om natten.. 

Har de sidste par uger her lagt mærke til at han vågner op med tør ble og som det første om morgen siger at han skal tisse. - altså han river bleen af og går på potten! 

Har derfor overvejet at lade vær med at give ham ble på fra i morgen af, og så bare se hvordan det vil gå. 

( tror bare lige jeg vil investere i en ekstra dyne )  Og se om jeg kan finde nogle tisse-underlag. 

Min kæreste mener bare ik han er klar til det  Men der sker jo ikke noget ved det hvis man ik bare kaster sig ud i det.. 

Underlag kan fås billigt hos Ikea. Vi har også 2 sæt af alt da sønnen havde en periode hvor han kastede op. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.