Pusleplade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. september 2015

Tullefreja

Står i en  situation at vi venter lillesøster til december og grundet manglede gulvplads har vi tænkt os en Pusleplade til tremmesenge 

men så det store spørgsmål hvilken en passer til Ikeas tremmesenge den billige for det den vi har fra storesøster ? Nogen der ved det ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

Newsence

Vi prøvede samme og ingen pusleplade sad ordenligt syntes jeg.. Så vi fik fat i sådan en man sætter på væggen og så hiver ned ( lige som på offentlige toiletter) vi fandt vores da den lokale Bilka skulle have nye toiletter.. Men ellers koster de ca 1000kr.. Og der er ko altid den blå avis hvor I måske kunne finde et billigere..

det fungere bare super godt og tager ingen plads og kan være over sengen så pladsen er den samme

Anmeld Citér

28. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ved ikke noget om pusleplader til tremmesenge, men vil klart anbefale et væghængt puslebord. Det havde jeg til min datter, hvor vi boede før, og det fungerede så godt! Det hang lige over toilettet, så pladsen på det lille badeværelse blev udnyttet bedst muligt.

De er små-dyre hvis man vil købe fra ny, men det er alm pusleborde jo også. Jeg fandt mit på dba til 100 kr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.