Klapvogn med fly i Billund - Airshell, hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.095 visninger
12 svar
2 synes godt om
27. september 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej - Vi skal rejse til Tyrkiet på torsdag og skal have en klapvogn med derned. Jeg vil så booke sådan en Airshell, som Star Tour har anbefalet.. Men jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg får fat i den. Er der en "butik" i Billund lufthavn, eller hvordan?

Vi skal flyve kl 6.50, og i booking-formularen, skal jeg skrive, hvornår vi skal flyve - men kan kun vælge 6.30 eller 7.00 ?

Er der mon nogen, der har prøvet at leje sådan en, og som vil hjælpe mig 

/ Taco78 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2015

2babygirls

Taco78 skriver:

Hej - Vi skal rejse til Tyrkiet på torsdag og skal have en klapvogn med derned. Jeg vil så booke sådan en Airshell, som Star Tour har anbefalet.. Men jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg får fat i den. Er der en "butik" i Billund lufthavn, eller hvordan?

Vi skal flyve kl 6.50, og i booking-formularen, skal jeg skrive, hvornår vi skal flyve - men kan kun vælge 6.30 eller 7.00 ?

Når du tjekker ind, Ber du personalet om at hente tasken til klapvognen til jer, så får I Don udleveret og pakker klapvognen med, og tjekker den ind sammen med jeres kufferter. 

Når I lander i Tyrkiet tager i den med på hotellet og beholder den til I igen lander i DK, hvor den afleveret når I får jeres kufferter, tæt ved rullebåndene

Anmeld Citér

27. september 2015

De3Guldklumper

Taco78 skriver:

Vi har ikke prøvet at leje en - vi køber altid bare de store poser i stedet for. 

Men vi spørger altid ved skrænken og så bliver vi henvist til et sted hvor vi kan købe dem. Tænker det er det samme med airshellen. 

Vær opmærksom på at i skal opbevare den under jeres ferie. Den fylder en del. 

Anmeld Citér

27. september 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
2babygirls skriver:

Når du tjekker ind, Ber du personalet om at hente tasken til klapvognen til jer, så får I Don udleveret og pakker klapvognen med, og tjekker den ind sammen med jeres kufferter. 

Når I lander i Tyrkiet tager i den med på hotellet og beholder den til I igen lander i DK, hvor den afleveret når I får jeres kufferter, tæt ved rullebåndene

Ok, så det er simpelthen bare ved tjek-in - og det tager ikke lang tid, altså noget vi skal beregne ekstra tid til??

Tak for dit svar 

/ Taco78 

Anmeld Citér

27. september 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
De3Guldklumper skriver:

Vi har ikke prøvet at leje en - vi køber altid bare de store poser i stedet for. 

Men vi spørger altid ved skrænken og så bliver vi henvist til et sted hvor vi kan købe dem. Tænker det er det samme med airshellen. 

Vær opmærksom på at i skal opbevare den under jeres ferie. Den fylder en del. 

Hvad koster de poser?

Den Airshell som er til klapvogne, er vist som en taske, der kan hænge på styret, når den ikke er i brug - ikke større end en pusletaske. 

Tak for dit svar 

/ Taco78 

Anmeld Citér

27. september 2015

2babygirls

Taco78 skriver:

Ok, så det er simpelthen bare ved tjek-in - og det tager ikke lang tid, altså noget vi skal beregne ekstra tid til??

Tak for dit svar 

Vi tastede vores bookingnr, og det tager ingen tid at smide klapvognen deri, og stille sig i Kø til at tjekke sine kufferter ind. Så Max påregn 5-10 ekstra til det

Anmeld Citér

27. september 2015

De3Guldklumper

Taco78 skriver:

Hvad koster de poser?

Den Airshell som er til klapvogne, er vist som en taske, der kan hænge på styret, når den ikke er i brug - ikke større end en pusletaske. 

Tak for dit svar 

Åh det kan manden ikke lige huske men han mener det var omkring 20-30 kr pr pose. 

Airshellen kan klappes/slåes sammen men jeg synes stadig de fylder en del. Men de beskytter (forhåbentlig) også mere/bedre - vi har dog aldrig fået ødelagt noget i poserne

Anmeld Citér

27. september 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78

Tusind tak for svar - det var lige det, jeg havde brug for at vide 

/ Taco78 

Anmeld Citér

27. september 2015

2babygirls

De3Guldklumper skriver:

Åh det kan manden ikke lige huske men han mener det var omkring 20-30 kr pr pose. 

Airshellen kan klappes/slåes sammen men jeg synes stadig de fylder en del. Men de beskytter (forhåbentlig) også mere/bedre - vi har dog aldrig fået ødelagt noget i poserne

Vi stoppede bare vores ind under sengen på ferien, så var den til en side

Anmeld Citér

27. september 2015

Taco78

Profilbillede for Taco78
De3Guldklumper skriver:

Det var selvfølgelig heller ikke meget for de poser.. Hmm.

Køber man 2 poser - en til udrejse og en til hjemrejse?

/ Taco78 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.