4. Forsøg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg er i torsdags blevet insemineret for 4. Gang i denne omgang. Har en søn på halvandet år også med doner. Blev så efterfølgende gravid i februar måned ved første insemination men aborterede. Nu er jeg ved at være utålmodig. Jeg fejler Intet og er kun 23 år og får hormon stimulerende (pergotime 2 stk i 5 dage) havde 2 store fine æg denne omgang men hvad er mine chancer? Burde jo have gode odds med hensyn til 2 æg og jeg er ung. Alle de andre gange har jeg været spændt men er ved at miste håbet lidt selvom det "kun" er 4. Omgang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2015

Krydserfingre

Kan desværre ikke rigtig komme med et svar, men held og lykke. Og hvis jeg må være så nysgerrig og spørge hvordan det kan være valgte at få et donorbarn i en alder af 21?  

Anmeld Citér

27. september 2015

Anonym trådstarter

Ja selvfølglig jamen min mand kan ikke få børn så der var den eneste mulighed vi havde og har Jeg blev gravid som 20 årig første gang  

Anmeld Citér

27. september 2015

esioul

Anonym skriver:

Jeg er i torsdags blevet insemineret for 4. Gang i denne omgang. Har en søn på halvandet år også med doner. Blev så efterfølgende gravid i februar måned ved første insemination men aborterede. Nu er jeg ved at være utålmodig. Jeg fejler Intet og er kun 23 år og får hormon stimulerende (pergotime 2 stk i 5 dage) havde 2 store fine æg denne omgang men hvad er mine chancer? Burde jo have gode odds med hensyn til 2 æg og jeg er ung. Alle de andre gange har jeg været spændt men er ved at miste håbet lidt selvom det "kun" er 4. Omgang.

Man kan ikke vurdere om æggene er fine, før de bliver taget ud og det er ikke altid givet bare fordi man er ung. 

Så ja, det kan i hvert fald spille ind og det er heller ikke alle folikeler der er et æg i. Tænk på alle dem nogle får taget ud ved IVF og hvor mange der egentlig går til inden oplægning.

Det er et "lotteri"  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.