Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, jeg tog ovirelle sidste søndag og så vidt jeg kan forstå vil en g test blice Positiv tiden efter? Har så lige taget en og den er negativ? Forstår det ikke helt... Den burde jo først cære ude længe efter?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej, jeg tog ovirelle sidste søndag og så vidt jeg kan forstå vil en g test blice Positiv tiden efter? Har så lige taget en og den er negativ? Forstår det ikke helt... Den burde jo først cære ude længe efter?
Hos nogle er den ude efter få dage ;-)
esioul skriver: Hos nogle er den ude efter få dage ;-)
Gud er det rigtigt? Er du heeeelt sikker? For den er svag, svag Positiv nu.
Anonym skriver: Gud er det rigtigt? Er du heeeelt sikker? For den er svag, svag Positiv nu.
Ja men der Kan gå op til 14 dage før den er ude :-)
esioul skriver: Ja men der Kan gå op til 14 dage før den er ude :-)
Ja netop. Troede det helt sikkert var der i minimum 10 dage-agtigt. Men det er så ikke sikkert?
Anonym skriver: Ja netop. Troede det helt sikkert var der i minimum 10 dage-agtigt. Men det er så ikke sikkert?
Nej det er individuelt
esioul skriver: Nej det er individuelt
Tak for svar i hvert fald ved du tilfældigvis hvor langt jeg er henne nu, havde sidste mens D. 5 sep og jeg tog ovirelle sidste søndag
Anonym skriver: Tak for svar i hvert fald ved du tilfældigvis hvor langt jeg er henne nu, havde sidste mens D. 5 sep og jeg tog ovirelle sidste søndag
Jeg vil mene 2+4. Ægløsning falder hvis 2 dage efter sprøjten og der er man 2+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128