Ca. hvornår kunne jeres mand mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg og min mand er meget utålmodige mht. at han kan mærke liv.. Jeg har selv mærket liv i noget tid men vil så gerne ha at manden også mærker det.. Hvor langt var i henne da der kunne mærkes liv udenpå maven?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

Anna2706

Mener jeg var ca. halvvejs, hvis ikke mere, før min kæreste kunne mærke noget ☺

Anmeld Citér

26. september 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Jeg og min mand er meget utålmodige mht. at han kan mærke liv.. Jeg har selv mærket liv i noget tid men vil så gerne ha at manden også mærker det.. Hvor langt var i henne da der kunne mærkes liv udenpå maven?

Min mand ku mærke spark uge 19 og moderkagen ligger ellers foran ved min mave.. Hun sparker vist godt til derinde

Anmeld Citér

27. september 2015

FrkC

Min mand mærkede for første gang et lille puf da jeg var omkring uge 21 .. Der havde jeg selv mærket baby i knap 14 dage  

Anmeld Citér

27. september 2015

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Med lillesøster kunne far slet ikke mærke hende.. Hver gang - som i hver eneste - han prøvede var hun stille...  Så han drillede mig med at der slet ingen baby var, jeg havde bare spist for meget. Ha ha 

Forklaringen i at han ikke kunne mærke hende lå så nok i at jeg havde dobbelt mængde fostervand end normalt, så hun havde en god stor pool derinde til at gemme sig i..

Anmeld Citér

27. september 2015

Spiloppi

Jeg har selv mærket hende meget i fjorten dages tid nu, og ligesom dig været utålmodig for at farmand kunne mærke med!! Det skete så åbenbart i nat hvor han fik et puf for første gang er 21+3 i dag så han var glad da vi stod op! Det er forresten første barn. Hvor langt er du selv?

Anmeld Citér

27. september 2015

morsiden2014

Anonym skriver:

17+5 trods moderkagen lå udad :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.