Jeg bliver truet på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har skrevet med en mand på facebook som åbenbart har en kone, det fortalte han mig efter 6 brev. Vi kom aldrig videre før jeg begyndte at få breve fra konen (sure breve). Han fortalte altså i brev nr 6 (sidste brev) at han var gift. I hans profiloplysninger står der at han er "i et kompliceret forhold" og jeg tog det derfor ikke så højtideligt. Jeg fik aldrig svaret ham på brevet hvor han skrev at han havde en kone for så begyndte hun som sagt at skrive til mig og jeg gik med vilje ikke ind i kampen med hende men skrev at jeg ikke troede det var noget alvorligt forhold han var i da der stod som det gjorde i hans partnerstatus. Nå men det er nu 2 uger siden og jeg har ingenting hørt fra hende eller manden (havde helt glemt ham)  indtil i aften .
Jeg får et brev hvor hun skriver diverse skændsord om mig og at hun vil smadre mit ansigt og beder mig samtidig holde mig væk fra hendes mand??? Jeg har jo ikke skrevet med ham siden dengang og jeg ved ikke hvorfor hun skrever det nu. Jeg ved bare at hun i sine breve er så grov og uforskammet at jeg ikke har lyst til at svare hende, jeg tror det ville være det samme som at hælde benzin på bålet.
Hvad ville i gøre?? Jeg synes det er så ubehageligt og har virkelig en klump i maven efter at have læst hendes brev ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

oo

jeg tror jeg ville stoppe al kontakt til dem begge, som du jo også har gjort, og så må de selv ligge og rode med det. du har vel ikke din adresse eller telefonnnummer frit fremme på facebook? du kan evt sørge for at der ikke er andre end dine "venner" der kan se din profil og så slette ham fisteren fra din venneliste, så kan de ikke komme til dig. med mindre de har din privatmail, men så må du blocke dem!

men nej for en spasser da!

Anmeld

17. september 2009

Nemesis

Bloker ham og hende! skriver hun fra hans profil så bloker ham! så kan du ikke findes på fb.

Håber du slipper for mere, fra den kant.

:-) Sisse

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

Uha uha  Stop AL kontakt med dem..som du selv er inde på så vil det bare være mere benzin på det allerede flammende bål.
Fyren har ikke været ærlig fra starten og det er meget uheldigt for dig...nu retter konen al sin vrede mod dig istedet for at rette den hen hvor den hører hjemme; hos ham!
Kan du ikke blokere hende eller anmelde hende til Facebook for chikane?? Man kan da få lukket stødende sider bl.a.....

Håber det løser sig for dig!

Anmeld

17. september 2009

Pige2009

Som der allerede er skrevet... STOP al kontakt øjeblikkelig og scratch ham som ven. Sørg også for at kun venner kan se din profil. Så går det forhåbentlig i sig selv igen.

Ønsker dig al mulig held og lykke og håber det ordner sig for dig

Hilsen Linda 36+5

Anmeld

17. september 2009

Anonym trådstarter

Uha ja men jeg er søreme hverken venner med ham eller hende men man kan skrive til folk alligevel. Jeg slettede ham da jeg fik hendes første besked for 14 dage siden.
Det skal siges at hun dengang havde logget sig på hans profil og set min ene besked, de andre havde han slettet. Hun prøvede at overbevise mig om at hun havde set alt men det vidste jeg hun ikke havde da hun spurgte om jeg ville sende en kopi at de beskeder han havde skrevet til mig. Jeg skrev ingenting tilbage kun at jeg ikke troede det var et seriøst forhold han var i og så trak jeg mig 100%.
Jeg kan blockere dem begge men jeg er bare pisse bange for hvad hun kan finde på, for tænk hvis hun en dag tropper op herhjemme og vil mig ondt?
Så vil jeg næsten heller modtage hendes beskeder og vide hvad der sker så at sige for så er jeg jo advaret, forstår i hvad jeg mener?

Anmeld

17. september 2009

Anonym trådstarter

Ps. Nej jeg har hverken adresse el tlf nr liggende på FB. Hun kan ikke engang se hvem mine venner er. Hun skrev endda i sit brev en så tåbelig kommentar som "surt at dine fælles venner med mig skriver til mig hvor billig en luder du er"

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

Anonym skriver:

Ps. Nej jeg har hverken adresse el tlf nr liggende på FB. Hun kan ikke engang se hvem mine venner er. Hun skrev endda i sit brev en så tåbelig kommentar som "surt at dine fælles venner med mig skriver til mig hvor billig en luder du er"

Jeg tror ikke du behøver at frygte at hun dukker op....men puhh hvor er det ubehageligt for dig

Anmeld

17. september 2009

Skouboe

Du er med på at man bør politianmelde trusler ikke? Især hvis hun er idiot nok til at true dig på skrift....

Du kan for eksempel svare at det er ulovligt at true folk og flere trusler fra hendes side fører til en politianmeldelse.

Anmeld

17. september 2009

dorthemus

Skouboe skriver:

Du er med på at man bør politianmelde trusler ikke? Især hvis hun er idiot nok til at true dig på skrift....

Du kan for eksempel svare at det er ulovligt at true folk og flere trusler fra hendes side fører til en politianmeldelse.

Jeg tror det bedste er at ignorere hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.