Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
jeg er idag 11+3 men har stadig ikke modtaget brev med indkaldelse til nakkefoldsscanning.
Ved i om det er normalt?
jeg er tilknyttet Randers sygehus
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du kigget i e-boks også ? Der kom min indkaldelse Måske den ligger der ?
Rikke12345 skriver: Hej jeg er idag 11+3 men har stadig ikke modtaget brev med indkaldelse til nakkefoldsscanning. Ved i om det er normalt? jeg er tilknyttet Randers sygehus
Ring selv til sygehuset.. Både mine og min venindes papirer blev væk, så afdelingen havde aldrig fået besked..
FrkC skriver: Har du kigget i e-boks også ? Der kom min indkaldelse Måske den ligger der ?
Ja, har tjekket e boks.. Desværre heller ingen indkaldelse der..
hvornår var du til MF scanning?
Tøs85 skriver: Ring selv til sygehuset.. Både mine og min venindes papirer blev væk, så afdelingen havde aldrig fået besked..
Tror jeg vil ringe derud på mandag så - troede de havde styr på sådanne ting
Rikke12345 skriver: Ja, har tjekket e boks.. Desværre heller ingen indkaldelse der.. hvornår var du til MF scanning?
Så ville jeg nok prøve at ringe på sygehuset.
Hmm, mener jeg var 12+6 til nf
FrkC skriver: Så ville jeg nok prøve at ringe på sygehuset. Hmm, mener jeg var 12+6 til nf
Tak for svar.. Så kan indkaldelsen jo også nå at komme endnu, men ringer derud for en god ordens skyld
Ved ikke om det er normalt, men ring derud. Måske er der sket en fejl, eller måske skal du selv bestille tid. Det skulle jeg fx
Jeg ville prøve at ringe til dem.
Har du været til første lægebesøg og få lavet vandrejournal?
Jeg var til NF 11+ første gang og 13+0 anden gang.
Jeg fik min indkaldelse 11+5 og fik tid 12+4 så mon ikk den kommer .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128