Nogle der har været kortere henne end de regnede m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.291 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. september 2015

Anonym trådstarter

Er der nogle der har prøvet at man selv regner med at være feks 11+ uger henne og når man så kom til nakkefolds scanning kun var 8+ eller 9+ uger istedet.?

jeg spøger da jeg er i tvivl om hvor langt henne jeg selv er.

regner med at være et sted mellem 8+3 og 6+0 idag.

men tænker at vis jeg går efter at være 8+3 så kan det jo være jeg kommer for tidligt til første scanning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Er der nogle der har prøvet at man selv regner med at være feks 11+ uger henne og når man så kom til nakkefolds scanning kun var 8+ eller 9+ uger istedet.?

men tænker at vis jeg går efter at være 8+3 så kan det jo være jeg kommer for tidligt til første scanning 

Med min datter var jeg gået 2 uger over forventet mens da jeg testede, gik derfor udfra at jeg var 6 uger henne. Men til en scanning blev jeg rykket 1 uges tid tilbage. 

Anmeld Citér

26. september 2015

PB2013

Jeg blev også rykket en uge tilbage ved første scanning, det er der mange der går.. Også mere end en uge. Men der sker jo ikk noget ved, at du kommer til scanning før tid, de giver dig bare en ny tid til nakkefoldsscanning. Der ska man være omkring de 12 uger, så bedre at komme afsted for tidligt end for sent.. 

Tillykke med graviditeten.. 

Anmeld Citér

26. september 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Med min datter var jeg gået 2 uger over forventet mens da jeg testede, gik derfor udfra at jeg var 6 uger henne. Men til en scanning blev jeg rykket 1 uges tid tilbage. 

Ok for jeg har haft to mens med 14 dage imellem men vis jeg skal gå efter sidste så har jeg fået en positiv test ca 14 dage efter den startede og syntes jeg lyder underligt da jeg knap nok skulle havde ægløsning der 

kom du så bare ind til en ny nf scanning.?

Anmeld Citér

26. september 2015

Anonym trådstarter

PB2013 skriver:

Jeg blev også rykket en uge tilbage ved første scanning, det er der mange der går.. Også mere end en uge. Men der sker jo ikk noget ved, at du kommer til scanning før tid, de giver dig bare en ny tid til nakkefoldsscanning. Der ska man være omkring de 12 uger, så bedre at komme afsted for tidligt end for sent.. 

Tillykke med graviditeten.. 

Mange tak

jeg overvejede nemlig at gå efter den der så siger jeg er 8+3 idag.

har nemlig ikke testet positiv  så kort tid efter mens før og har mere kvalme end jeg ellers har haft når jeg har været 6+0 sidste gang

Anmeld Citér

26. september 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg blev rykket hele 12 dage tilbage ved første scanning jeg fik, troede jeg var i uge 8+ men var kun 6+3-4 stykker .. Men hvis man bliver rykket meget tilbage bliver man tit også rykket lidt frem igen . Men det er ikke unormalt terminen bliver rykket 

Anmeld Citér

26. september 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Jeg blev rykket hele 12 dage tilbage ved første scanning jeg fik, troede jeg var i uge 8+ men var kun 6+3-4 stykker .. Men hvis man bliver rykket meget tilbage bliver man tit også rykket lidt frem igen . Men det er ikke unormalt terminen bliver rykket 

Tak.. Min vil så måske blive rykket 17 dage.

men tænker det måske er bedT at gå efter den hvor jeg er længst så jeg ikke risikere at komme til scanning for sent 

Anmeld Citér

26. september 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Ok for jeg har haft to mens med 14 dage imellem men vis jeg skal gå efter sidste så har jeg fået en positiv test ca 14 dage efter den startede og syntes jeg lyder underligt da jeg knap nok skulle havde ægløsning der 

kom du så bare ind til en ny nf scanning.?

Jeg var til en tidlig scanning så havde ikke fået tid til nf endnu på det tidspunkt.

Anmeld Citér

26. september 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Tak.. Min vil så måske blive rykket 17 dage.

men tænker det måske er bedT at gå efter den hvor jeg er længst så jeg ikke risikere at komme til scanning for sent 

Ja gå hellere til den hvor du er længst, der sker jo lun det man skal komme igen

Anmeld Citér

26. september 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Ja gå hellere til den hvor du er længst, der sker jo lun det man skal komme igen

Ja og hvem vil ikke gerne se baby en ekstra gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.