hvor længe plejer man at vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
6 synes godt om
25. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg er lidt i tvivl om hvordan bør og gør mht salg af ting...

Jeg har prøvet at følge op på ting jeg har til salg, men nu er det 3 dage siden jeg sidst fik et svar fra en der var interesseret, og jeg har andre der spørger ind til hvad der er solgt...

Hvor længe skal jeg holde på det før jeg kan tillade mig at sælge til anden side?

Jeg har også en deadline jeg aftalte med min kæreste for at få tingene væk som kommer tættere og tættere på... Vi er i pladsmangel og derfor skal vi af med diverse ting, og så sagde jeg at jeg ville give det et sidste forsøg med at sælge det...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2015

Anja82

Jeg vil sige et døgns tid.. 

Anmeld Citér

25. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Wampires skriver:

Jeg har prøvet at følge op på ting jeg har til salg, men nu er det 3 dage siden jeg sidst fik et svar fra en der var interesseret, og jeg har andre der spørger ind til hvad der er solgt...

Hvor længe skal jeg holde på det før jeg kan tillade mig at sælge til anden side?

Jeg har også en deadline jeg aftalte med min kæreste for at få tingene væk som kommer tættere og tættere på... Vi er i pladsmangel og derfor skal vi af med diverse ting, og så sagde jeg at jeg ville give det et sidste forsøg med at sælge det...

Altså hvis der kun er tale om forespørgsel og der ikke er aftalt et køb så ville jeg slet ikke vente. Held og lykke med salget 

Anmeld Citér

25. september 2015

loop

Wampires skriver:

Du kunne f.eks skrive til vedkommende: hej. Er du stadigvæk interesseret i at købe? Hvis du er, forventer jeg, at høre fra fra dig inden d. Xx/xx kl. Xx.xx, ellers sælger jeg til anden side. Med venlig hilsen

Anmeld Citér

25. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
loop skriver:

Du kunne f.eks skrive til vedkommende: hej. Er du stadigvæk interesseret i at købe? Hvis du er, forventer jeg, at høre fra fra dig inden d. Xx/xx kl. Xx.xx, ellers sælger jeg til anden side. Med venlig hilsen

Ja jeg prøver at citere endnu en gang og se om der kommer svar :)

giver det en dag mere og så kommer det videre hvis intet svar...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.