Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan havde jeres børn det, da tænder var ved at bryde igennem?
vores datter har to tænder der er ved, at bryde igennem. Feber, snottet, gummerne klør, pylret, irreteret, tvær, træt og gider ikke mad.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Blop2 skriver: Hvordan havde jeres børn det, da tænder var ved at bryde igennem? vores datter har to tænder der er ved, at bryde igennem. Feber, snottet, gummerne klør, pylret, irreteret, tvær, træt og gider ikke mad.
Helt det samme her...
Jeps, min søn var også vildt pylret, der skulle ikke meget til før han blev sur og irriteret, og så skulle han bide i alting! Mener også han havde let feber et par dage.. ☺
Der er også ved at komme 2 tænder her og han er ked, vil ikk rigtig spise og alt er øv ..
Vi har døjet MEGET med tænder ved begge børn og vi har klaret det med Panodil og aftamed (gel det kan købes på apoteket) - hvis ikke det er nok kan i spørge lægen om dolodent - det bedøver lokalt ca 6 timer af gangenså vidt jeg husker og giver absolut den bedste/mest effektive lindring - men det skal bruges varsomt (siger lægen).
Jegermoar skriver: Vi har døjet MEGET med tænder ved begge børn og vi har klaret det med Panodil og aftamed (gel det kan købes på apoteket) - hvis ikke det er nok kan i spørge lægen om dolodent - det bedøver lokalt ca 6 timer af gangenså vidt jeg husker og giver absolut den bedste/mest effektive lindring - men det skal bruges varsomt (siger lægen).
Hvor mange dage var jeres skidt tilpas, vi er på 3 dagen.
Her er vores datter plaget med irritation og en lorte søvn om natten.
Hver gang der kan spottes lidt forandring med tænder er hun ikke helt sig selv.
Brormand havde HØJ feber 1,5 døgn og vupti etand. Dagplejen ringende ham ik hjem akut han blev små træt og når han ramte matrikelen var det 1 døgn med meget søvn. Utroligt let.
Blop2 skriver: Hvor mange dage var jeres skidt tilpas, vi er på 3 dagen.
Det har vidst typisk været 2-3 dage af gangen - men der blev ikke spist eller sovet ret meget, hygge var en by i rusland....lige indtil vi smurte med dolodent. Så blev der ro i det lille hjem, maden gled igen som den normalt gør, der kunne leges og hygges og søvn var noget vi igen kunne nyde uden alt for meget postyr. Jeg har forsøget at begrænse forbruget - men jeg synes det er vigtigt at vi som familie fungere og ikke er fuldstændig låst fordi lillebror får tænder, og jeg synes ikke børn skal lide sig igennem det at få tænder.
Her har det været et par dage hvor hun har været vågnet hver 10. Minut. Vrælet og skreget. Rød røv og hudløs til tider. Hele hænder inde i munden døgnet rundt. Og så har hun ikke ville spise.
Men vi har heldigvis sluppet for feber
Jegermoar skriver: Det har vidst typisk været 2-3 dage af gangen - men der blev ikke spist eller sovet ret meget, hygge var en by i rusland....lige indtil vi smurte med dolodent. Så blev der ro i det lille hjem, maden gled igen som den normalt gør, der kunne leges og hygges og søvn var noget vi igen kunne nyde uden alt for meget postyr. Jeg har forsøget at begrænse forbruget - men jeg synes det er vigtigt at vi som familie fungere og ikke er fuldstændig låst fordi lillebror får tænder, og jeg synes ikke børn skal lide sig igennem det at få tænder.
Så måtte vi have fat i vagtlægen, hun har skreget konstant hele dagen, ingen søvn og ingen mad. Har fået det til at smøre med. Må bruge det 4 gange om dagen, glæder mig til at se om det hjælper;o)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128